Сигурно ще е интересно как полека-лека "отпаднаха" бързите линии.
92-ра година, някъде лятото, 76 мина в Земляне, но беше още с Икаруси, почна да спира на Окръжна и на блок 224, преди това не спираше. Началото на следващата 93-та, се появиха един-два съчленени Мерцедеса, лятото всички станаха такива. 94-та година взе да спира и на полиграфическия.
213, като дойдоха есента на 93-та Мерцедесите, още не спираше на Плиска, почна да спира през май 94-та. Малко след това всички останали, които не спираха там, взеха да спират - 305, 306. 404 пък взе да спира и той на Окръжна, още беше с онези старите Фиат-ове.
Последен, вече през следващата 95-та, 313 почна да спира на Окръжна.
84, който спираше навсякъде, след като спряха през 91-ва 284, не спираше между Орлов Мост и Плиска, както и на студ. общежития, нищо, че си беше със зелени табели.
От 93та започна пак да спира навсякъде, без на Ал. Жендов. Там взе да спира едва като дойдоха Мерцедесите от Берлин през 97-а.
В Люлин, есента на 92-ра, 310 с Мерцедесите спираше навсякъде, нищо, че беше с червени табели. Някъде там, на 112, който след К. Величков спираше чак след станция Западен Парк, почна да спира на Зах. Фабрика, Орион и преди станцията, а 310 взе да не спира на Банишора, Орион и въпросната спирка преди станцията. Малко след това тази спирка я възстановиха, а на другата година 112 взе да спира и на Банишора. 309 не спираше на Зах. Фабрика и на Орион, както и на Банишора.
"Експреса" го спряха на голямата секира. Така остана до 2000-та, голямата секира покрай метрото, когато 112 го спряха, а 309 и 310 взеха да спират практически навсякъде.
Имаше един рейс 242, на две чавдарки, само в работни дни и много нарядко, който спираше само на пазара, К. Величков, Орион, Триъгълника, Малчика, Институт Пушкаров и Хиподрума. Все возеше въздух, когато през 2001-ва мина в Малашевци на бели МАН-ове, взе да спира навсякъде, после го спряха и него.
В Обеля едва след 10-ти ноември пуснаха 150, директен до гарата, но само в пик. На голямата секира му добавиха спирка на Бели Дунав, едва 95-та лятото го удължиха до Обеля-1 и стана нормален, преместиха спирката срещу автогара Връбница, есента на 96-та Софиянски го съсипа с обикаляне по Хан Кубрат (иначе щели да го спрат, понеже имало трамвай и нямало смисъл, нищо, че цяла Обеля пътуваше с него).
122 беше директен, като го прехвърлиха в Земляне през 2002-ра, почна да спира навсякъде.