По Графа не усетих никакво тракане, откаквото се оплакаха някой мис-капризки. Салона е достатъчно просторен, разбира се седалките не са много, но не е за оплакване.
Може би когато си се возил трамваят е бил по-натоварен и затова не си усетил тракането. Когато аз се качих, обаче, констатирах, че при всяка неравност на релсите именно на Графа из целия салон се чуваха силни удари от окачването, а секциите с талигите се тресяха до тавана, при това при ниска скорост. Естествено най-силно изразен е този ефект при преминаването на кръстовището на Алабин и Витоша. Освен това, вътрешното пространство наистина е малко сбутано, а седалките - малко на брой. Но с това критиките свършват. Изброените недостатъци са твърде незначителни на фона на всички предимства в естетическо и техническо отношение, които предлага този модерен и елегантен трамвай. Още повече, че софиянци, свикнали с трамваите на Трамкар, чието технологично равнище е от времето на Първата световна война, а изпълнението - много по-зле от тогавашните трамваи, изобщо няма да забележат въпросните "недостатъци". Остава ни само да се надяваме, че общината ще благоволи да ни купи от поне 20 кротрамчета...