Хиляди глупости се изписаха, въпреки, че основата група от мненията се въртят около:
Next stop и тн простотии, без информативна стойност са излишни.
Хубаво е да се изговарят важните места/спирки на английски език. (това са гарите и автогарите, НИМ, НС, МС Сердика, Национален стадион, НДК, МБАЛ, Пирогов и подобни).
Вън от назадничевите шувенистични изказвания стил Волен Сидеров, прочетени преди малко- масово държавите в Европа практикуват по този начин. Съответно на крайна спирка да се издиктува на два езика: Следваща спирка: Майната си. Последна спирка. Моля всички пътници да напуснат [возилото]. Евентуално- Център за градска мобилност Ви пожелава приятен ден. Такова съобщение има по S и R влакове в Германия. В някои жп-транспорти във Франция също.
Преди няколко мнения, някои потребители много правилно казаха- трябва да се спрат експериментите и игричките по цялата информационна система. Еми извинявайте тия табели и оповестяване стават, като циганска история (да не кажа цинизъм). Затова пък в метрото инфосистемата е доста прилична и стандартизирана. Явно там някой не дава друг да си прави каквото си иска, ами си държи на някакви стандарти. ЦГМ, СА и СЕ нямат достатъчно компетенция и адекватноост да погледнат и следят кой и какво пипа по тия табели, диктувания и тн. Като искат да си експериментират- да си експериментират, но да не нон стоп някакви... еб`вки.
Вместо хиляди измишльотини като next stop и прочее- защо не се направят прости и ефективни неща. На табелата да си показва линия с маршрут, а дикторът да си реди спирките. Вече шофьорите- трябва да се намери приятна височина на звука, да не дразни нито шофьора, нито пътниците. А шофьорите- еми да се натиснат да не пипат. В Германия малко са тези дето имат проблем с оповестяването. Има случаи, като в момента където аз карам от време на време, където са временни и/или извънреедни маршрути без готова система- там слагаме листя и диктуваме спирките на микрофон. Но да си призная- доста шофьори не го правят.