леле в какви филми се вкарахте...
ще икономисваме от отсечката сливница- ломско шосе
Да, наистина не е най- натоварената
Вероятно процентите натовареност при равен интервал от да кажем 4 минути по цялото трасе в час пик биха били нещо от сорта на(предполагаеми от мен стойности):
цариградско- младост 1: 20%
младост 1- г.м. димитров 60%
г.м. димитров- университета 90%
университета- вардар 130%
вардар- сливница 90%
сливница- ломско 50%
ломско- мария луиза 65%
гарата- ндк 80%
ндк- баучер 50%
И сегашното обслужване на линията според мен е доста оптимално при подобни натоварвания (естествено, нека интервала да се намали, когато има възможност за това).
Идеята обаче да се покрие надежда- баучер със същата вместимост като люлин- младост ще доведе до значително неефективно използване на капацитета на влаковете.
Ако все пак се вземе решение да се предложи толкова добро покритие по мд2 за сметка на мд1, то правилните места за пестене са краищата на трасето: младост 1- цариградско и евентуално ндк- баучер (ако имаше там стрелка).
Отслабване на трасето точно в неговата среда носи сложнота и неефективност.
болеро, в няколко твои поста подмяташ и идеята, че построеното и действащо трасе сливница- ломско шосе трябва изобщо да не се обслужва редовно, което е абсурдна идея! Има ги хората които пътуват по маршрут надежда-люлин, че и сливница- гарата, че и ломско шосе- вардар... Чудесно е, че всички те имат по- бърз и директен и ненатоварващ центъра пряк път и би било абсурдно това да им се отнеме сега или в бъдеще.