Аз се чудя защо изобщо А84 спира на спирките между Плиска и Орлов мост. Има достатъчно тролеи, които могат да обслужват пътникопока. Съмнява ме желаещите да стигнат от Полиграфическия до Дружба-1 да са статистически значим брой, че да трябва отделна линия.
С наближаването на пускането на МД2 се чудя какви промени да очакваме...Ето кратък анализ какво би могло да се случи:
Надежда:
А150 - разрежда се или става вътрешна линия за Обеля с маршрут Свобода-Обеля през МС Бели Дунав.
А86 - отпада от Ломско шосе
А35 - скъсява се до МС Бели Дунав
А108 - тук нямам никаква идея какво може да се направи с тази линия. Достатъчно нарядко е,че да се намаляват колите, по-скоро трябва да се изчака малко и да се направи преброяване на пътникопотока.
А83 - остава без промяна.
Център:
ТМ12 се връща по Христо Ботев - метрото ще обслужва участъка от МС Банишора до МС Сердика идеално, а прекачването между диаметрите ще е лесно, така че не очаквам ТМ18 да се претовари.
ТМ3 предлагам да се промени по следния начин Захарна Фабрика - ул."Скопие"-МС Банишора - кв. Орландовци > довозване на Орландовци и Захарна фабрика + намаляване на дублажа с ТМ4. За да е ефективна линията, то тя трябва да е на 10 мин.
Ако се окаже, че връзката Стамболийски-Ботев/гарата е прекалено важна, може ТМ19 да се пусне през пл. Възраждане.
Все още няма инфраструктура, разбирайте S-ка, при НДК, така че за момента пенделна линия 17 Борово-НДК не може да се реализира. Преди доста време коментирахме, че ТМ7 е прекалено редовен за участъка след пл."Македония" и може да се радели на 2 линии.
Лозенец:
9ТМ предполагам, че отива в историята.
ТМ6 - потокът се наблюдава и се оптимизира, ако е необходимо.
А67 - до Гео Милев по бул."Г.М.Димитров" - връзка с метрото + обслужване на целия булевард.
А64 и А98 се удължават до Кръста, както и 66,93 и 122, но последните само в почивни дни - галимацията по Черни връх е голяма и без допълнителни автобуси, возещи въздух.