С един анализ разходи-ползи е повече от ясно, че в Бургас гратисчийството в ГТ е сведена до минимум.
Дори има случай на автобусна линия, в която ВОДАЧЪТ продава билети и ВСИЧКИ си купуват!
И в Бургас почти не останаха кофти автобуси - е, кофти тролеи има, но това е по лично мое недоказано мнение ОТ ИНТЕРЕС.
За голямо съжаление не всички постъпления отиват по предназначение, иначе нямаше да ни трябват никакви Джаспърс или поне не за целите суми, които ще отпуснат.
Аз съм може би от малкото, които са съгласни с Благо, че на Бургас му трябва метрополитен. Въпросът не е да се класифицират градовете по големина, по площ и не знам си какво още. Въпросът е умението на управляващите да докажат значимостта на града (а иначе... "град като град").
Може би сега не е обозримо, но когато цяла София се натъпка до максимума си, ще се търси друг вариант за живеене. А навсякъде, където безработицата е маалко по-ниска, то сякаш лошите пътища и задръстванията са в абсолютния си пик.
За Бургас, каквито и простотии да мислят тип "бързи автобуси", "буферни паркинги" и не знам си какви още %№$€№@%@€@, пак няма да мръднем и със сантиметър в буквалния смисъл.
Още оффтопик: забелязвам строящата се метростанция при МИЦ. По-голяма свинщина няма - калчища, тесни тунели, през които минават стотици души на ден (работещи, купувачи в Метро-1, в другите офис сгради), попикани подлези с осветление единствено от ОФИСИТЕ... Е, кажете ми, в обозримо бъдеще, кой ще иска да живее в такъв район ?!?! Ама нека има метростанция, защото иначе разстоянието между станциите ще бъде прекалено голямо
Или просто някои смятат, че като пляснат една метростанция и не оправят околната инфраструктура и всеки ще се откаже от колата си.