Author Topic: Пътникопоток  (Read 219262 times)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #80 on: 31.03.2010, 16:13:37 »
Линията е 4 и вече са писали за нея в офиц. форум..

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #81 on: 31.03.2010, 16:47:02 »
Не, съвсем другом се има предвид. Вижте последното изречение, че дори и правописна грешка има:

http://www.tvevropa.com/bg/news/bulgaria/view/22996
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #82 on: 31.03.2010, 23:03:01 »
Какво общо има ТМ 5 с Надежда не е ясно.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #83 on: 14.04.2010, 00:09:45 »
В понеделник пътувах от гарата до Красно село с ТМ 4, мотриса 809, час 17.24-17.50. От гарата до Пиротска бяхме 3-ма души, после се понапълни. На пл. "Македония" преминахме пред една 5-ца, но се качиха малко хора 'нагоре' по спирките. Все пак линията е нова и това беше първият делничен ден, така че това за мен е нормално. Все пак имаше правостоящи. Като цяло мисля, че експериментът ще е успешен. Ватманката беше любезна и обясняваше маршрута на питащите. Единствено тикет системата ми издаде билет, на който пише ТМ 5 и пл."Македония", въпреки че се качих от Централна гара. Все пак може да се пусне още една кола, ако се окаже полезна линия. Крайна оценка: 5.
Някой има ли наблюдения по ТМ 10 след пл."Възраждане"? Към Лозенец е доста добре натоварен през целия ден. Доста често се случва да има правостоящи още от първата спирка, което е добре. :fan:
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #84 on: 14.04.2010, 00:35:12 »
Пътувах 1 пъти вече сутрин с тм 4. На Красно село беше нормално запълнен - с 25-30 правостоящи + заетите седалки. Точно отпред беше 5-цата. Хората предпочитат да се качат на 4, отколкото да се тъпчат в 5-ца.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #85 on: 14.04.2010, 08:46:16 »
Експериментът няма изгледи да бъде неуспешен, защото:
1. 4 прави връзка с Пиротска, Сливница и Ц.Гара и на много хора ще им е удобно и даже и билет ще спестяват.
2. 5 е толкова пълна в определени часове от деня, че доста хора биха изчакали за по-комфортно пътуване.


Иначе вчера в 8 сутринта бях леко изненадан - и 305 и 306 тръгнаха от Плиска към центъра полупразни... т.е. като за 8 часа имаше по 5-10 души правостоящи само. Вярно е, че от 1 ПС не могат да се правят генерални изводи, но предположението ми поне за 306 е, че все повече хора се изсипват на метрото и затова съм го видял така.

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #86 on: 14.04.2010, 10:39:20 »
О, и аз пътувах с тм 4 в неделя, обаче след 22 ч. Бяхме двама човека, ама забавно, яко люлеене и подскоци. По Ботев вече само аз :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #87 on: 14.04.2010, 10:48:23 »
Експериментът няма изгледи да бъде неуспешен, защото:
1. 4 прави връзка с Пиротска, Сливница и Ц.Гара и на много хора ще им е удобно и даже и билет ще спестяват.
2. 5 е толкова пълна в определени часове от деня, че доста хора биха изчакали за по-комфортно пътуване.


Иначе вчера в 8 сутринта бях леко изненадан - и 305 и 306 тръгнаха от Плиска към центъра полупразни... т.е. като за 8 часа имаше по 5-10 души правостоящи само. Вярно е, че от 1 ПС не могат да се правят генерални изводи, но предположението ми поне за 306 е, че все повече хора се изсипват на метрото и затова съм го видял така.

За тм 4 съм съгласен.

А за 305 и 306 какво те притеснява? По твоите думи в 305 са пътували 50-55 човека, а в 306 около 30-35. Че малко ли са?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #88 on: 14.04.2010, 11:38:20 »
А за 305 и 306 какво те притеснява? По твоите думи в 305 са пътували 50-55 човека, а в 306 около 30-35. Че малко ли са?
В пиков час като 8 сутринта - да, малко са.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #89 on: 14.04.2010, 11:53:37 »
А за 305 и 306 какво те притеснява? По твоите думи в 305 са пътували 50-55 човека, а в 306 около 30-35. Че малко ли са?
В пиков час като 8 сутринта - да, малко са.

Малако са на фона на малоумното блъскане от преди 1-2 год. Но като цяло така трябва да се движат превозните средства.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #90 on: 14.04.2010, 12:25:15 »
Нормално е в пиковите часове да има 8-10 пътници на квадратен метър площ, 50-55 са твърде малко за съчленен автобус, 30-35 за единичен. В противен случай транспорта не е достатъчно ефективен икономически. Трябват наблюдения на пътникопотока и ако тези цифри се запазят 305 да мине на единични автобуси или да се разреди сериозно, 306 да се разреди сериозно. :) Правилно е в пиковите часове вратите на автобусите да се затварят с голяма мъка и да има висящи пътници по вратите.  :)
« Last Edit: 14.04.2010, 12:29:34 by V.Peichev »

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #91 on: 14.04.2010, 12:27:45 »
Малако са на фона на малоумното блъскане от преди 1-2 год. Но като цяло така трябва да се движат превозните средства.
Дето сам казваш, добре че го има метрото вече!  :D

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #92 on: 14.04.2010, 12:30:07 »
Малако са на фона на малоумното блъскане от преди 1-2 год. Но като цяло така трябва да се движат превозните средства.
Дето сам казваш, добре че го има метрото вече!  :D

Е в този участък е супер. Ако има хора от Младост до След Сердика.
Като каза метрото - возих се в събота към 14:45 от Стадиона до Обеля и беше прилично пълно самото метро - имаше доста правостоящи. Би било хубаво малко да се намали интервалът от 8 на 6 мин. примерно.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #93 on: 14.04.2010, 17:13:27 »

Е в този участък е супер. Ако има хора от Младост до След Сердика.
Като каза метрото - возих се в събота към 14:45 от Стадиона до Обеля и беше прилично пълно самото метро - имаше доста правостоящи. Би било хубаво малко да се намали интервалът от 8 на 6 мин. примерно.
Чета и не вярвам н а ушите си ! Нещо температурка, нещо да пише друг от рега ти?  :D
М/д, пътникопотока в метрото се увеличава. Още в началото като пуснаха отсечката - на Сердика слизаше доста народ - във влакчето оставаха свободни места. Полека-лека започнаха по-малко хора да слизат и съответно повече хора да проодължават. Първо потока беше до Рекотрата, а сега наблюдавам, че продължава леко да се понапълва дори и след стадиона. След Жолио Кюри вече почва да има за по продължително време свободни седалки. На МС Мусагеница се качват 10-15-20 човека и горе долу толкова и слизат. На Младост І при излизането някой път се засичаме с доста голям поток за метрото от автобусната спирка (североизточния изход), но не знам от какъв автобус е. Според мен, предложението на емо е удачно може би за обедните часове, когато действително пак се пълни (но не колкото сутрин и вечер), тъй като в междунатоварените часове мисля, че 8 мин е оптимално - нито много хора има, нито са по 5има на станция.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #94 on: 14.04.2010, 17:24:28 »
Лично аз няма да преживея да се возя в метро с още трима на квадратен метър. Страшно подтискащо би ми било и мога да забеля очите.
Предният път като се возих беше неделя преди обяд и тогава 8 мин. интервал ми се вижда добре с оглед пътникопотока, въпреки че чаках тези 8 мин., но след 14 часа смятам, че трябва да се учести. Все пак осовният транспорт да минава на интервал колкото трамвай 5, автобус 94 и т.н. по това врме на денонощието не ми се струва разумно. Мнение с оглед по-малко чакане.

Уточнение: Мнението ми не е с особена тежест, предвид само двете ми возения в метрото.
« Last Edit: 14.04.2010, 17:35:52 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline buzpedsed

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #95 on: 14.04.2010, 18:51:13 »
Така, аз пътувам всеки ден с метрото. На обяд, не знам заради учениците и студентите ли, или какво, но метрото е доста пълно. Като се почне от Младост до Сердика е претъпкано като в сутрешния пик. За след това нямам наблюдения, но предполагам че дори е по-зле, имайки в предвид колко хора чакат на Сердика... Така, че е разумно вече да се учести малко в обедните часове.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #96 on: 14.04.2010, 19:06:32 »
На мен понякога ми се случва да го ползвам метрото от СУ между 12:30 и 13:30 и ми прави впечатление, че посока Люлин е доста по-пълно, отколкото  към Младост, дори почти всеки път успявам да си намеря седящо място, докато в това за Люлин има доста правостоящи.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #97 on: 14.04.2010, 22:28:23 »
Метрото като цяло се пълни много повече в стария участък, отколкото в новия. Не съм пътувал кой знае колко на запад от Сердика, но по разкази на приятели и познати в час-пик качването от някои станции е мисия невъзможна.

От Младост към центъра пък се понапълва едва на Г. М. Димитров, но въпреки това не може да се каже че е ръганица вътре. :) Предполагам това ще се промени след пускането на станцията зад Била. Дано до тогава да се намери начин още да се съкрати интервала на движение на влакчетата или някак да се увеличат съставите им (поне при старите, за СКИФ-овете е ясно, че е невъзможно).

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #98 on: 15.04.2010, 02:32:43 »
Докато не дойдат трите нови влака няма потенциал за повече. Това са оптималните композиции.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #99 on: 15.04.2010, 10:56:04 »
Докато не дойдат трите нови влака няма потенциал за повече. Това са оптималните композиции.

За пиковите часове е ясно, аз имах предвид за празник. А в стария участък се пълни много повече, защото може би там живеят повече хора. Все пак Люлин/Обеля/Св. Троица и съседните му са с по-голямо население, отколкото Младост/Мусагеница/Дървеница, а Младост все пак имат и автобусен транспорт с оглед отдалечеността на метростанцията от повечето части на Младост.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/