Не знам колко пъти ти обяснихме, че метродиаметър не е фльонга.
Съгласен съм! Но в случая говорим за маршрутни линии, а не за диаметри.
Съгласих се, че е правилно да си останат техническите наименования на двата диаметъра, но в схемите трябва да се отбележат маршрутите в метрото, които от догодина стават два отчетливо различни.
Давам само една аналогия:
Нека да вземем
А204 и да го разделима на два маршрута
А204: ж.к. Дружба 2 - Орлов мост и
А205: Орлов мост - ж.к. Борово, но да остане само на теория. Правим го защото до Орлов мост автобуисите се движат по един голям булевард, а после тръгват по друг голям булевард.
Иначе в реалността нещата си остават както досега - линията е една, дори на ел. таблата на автобусите пише правилната крайна станция - съответно Дружба 2/Борово, но на спирките от Борово до Орлов мост е отбелязано, че се движи
А205 до Орлов мост, а на тези от Дружба е отбелязано, че се движи
А204 също само до Орлов мост.
Ако нещо бъркам - моля, обяснете ми защо, а не просто да го казвате, без да разбера каква е причината!
Моята идея е да се илюстрират маршрутите, които евентуално дори трябва да имат вече номера, както се илюстрират и в наземния транспорт. А вече диаметрите си остават. Те са пътя, по който се движат метромаршрутите. Ако някой ми обясни ясно защо бъркам, ще го приема!
Схемите са на Сополивкото, който блудства в другия форум, тук, не помня, изгонихме ли го, той ли спря да пише...
Това да го разбирам ли като намек
(че евентуално и аз мога да бъде изгонен)?..