Прави ми впечатление, че в МД1 и МД2 не са сменили гласовото оповестяване за новите връзки с МД3. Днес видях пък в русичи налепени стикери на новата схема с МД3 така, че лампичките с текущата метростанция да не се виждат без да има никаква връзка и това с МД3. Т.е. МД3 фигурира само като една зелена линия, но покрай нея се маха зялата индикация с текущата метростанция.
Решението при Орлов мост- СУ да може с един и същи билет да ползваш двете линии - МД1 и МД3 също е доста забавно. Закрили са касата при МС СУ откъм Орлов мост и са махнали турникетите, като са ги преместили при изхода от МД3 на МС "Орлов мост" след подвижните пътеки. Или казано по друг начин турникетите и навярно касата са я изместили в подлеза почти на самия Орлов мост и чак до Софийския университет се води вътре в метростанцията.
Само, че понеже тествах връзката на МД3 с МД1 не мога да схвана това значи ли изобщо, че подлеза не може да се ползва за подлез от Орлов мост чак до СУ щото трябва билет за да го минеш...
При НДК и НДК2 решението същи е малко странно. Пада едно изкачване от МС НДК почти най-горе след което спускане с ескалатор на НДК2. Т.е. опразува се нещо като П, което е доста объркващо, защото при НДК2 с П-то се озоваваш на полу-тераса като при Сердика2 от която се разделяш за перона. Само, че разбираш, че чак "долу" се разделяш за перона без да е нарисувано никъде. Т.е. аз се наложи да се върна , защото от направлението на МД3 Красно село-Хаджи Димитър се шанах дали не се отнася за посоката на перона щото първо ми се наби Красно село... и си викам, чакай аз съм към Хаджи Димитър...
Голямо объркване от гледна точка на теорията за мен е това М1, М2, М3, М4, което пък върви по МД1, МД2 и МД3, но пък има и цветове. На трансферна станция Орлов мост се казва: "Връзка с линии М1 и М4", които са отделно червена и жълта, като жълтата се движи по МД1 и МД2. Изобщо братче пълен хаос, ако не си от София и да ти е ясно какво значи...