Автобус 260 ще ходи до маркираното място - с трите жълти въпросителни. Само трябва да се изгради полукръг. Така че няма смисъл да се лепят наново стикери.
Това официално взето решение ли е от съответните институции в Столична Община или е просто идея на Спаси София, за която не се знае дали ще си реализира или не?
Нощните линии не са официално закрити и трябва да фигурират. Иначе току виж са забравили да ги открият.
И аз силно се надявам да възстановят нощния транспорт, но информация за него НЕ би трябвало да присъства по информационните табла в метрото, защото тези два вида транспорт нямат допирни точки във времето. Метрото спира работа преди нощните автобуси да започнат да се движат и обратното - последните курсове на нощния транспорт са доста преди първите влакове на метрото.
Не обърнах внимание дали на МС Мизия автобусните линии са според решението на СОС от онзи ден.
Не, не са. Всъщност информацията за наземния транспорт не е актуална на всички четири нови станции на метрото.
От ден първи.
И докато коментираме МС Мизия/НБУ:
Човек слиза на станцията и за лош късмет е пътувал в средата на влака. Защо лош късмет? - защото двете информационни табла на станцията се намират в двата края на перона:
Има голяма вероятност да се наложи човек да се разходи до единия край на перона и да установи, че въсщност неговият изход е в другия край.
Нашият човек установява, че трябва да отиде към западните изходи. Докато се качва по стълбите към касовата зона:
вижда табела:
Дотук добре. На прав път сме.
Излизаме от платената зона и тръгваме нагоре към нивото на подлеза:
Няма табели?
Добре. Нядаваме се, че горе ще има, за да се ориентираме накъде е правилният изход.
Горе:
Този подлез има 4 изхода, които се намират в четирите края на кръстовището отгоре:
Очевидно трябва да се хвълбя боб кой изход накъде е.
И като черешка на тортата, никъде не е отбелязано през кой изход се отива към НБУ, въпреки че това е част от името на станцията (или не е???).