Цялостна концепция за градската мобилност в София никак не е лесна работа, нито пък е за една тема. Нито пък се прави от един човек. Тя има толкова раздели и подраздели, колкото видове мобилност има (като започвем от пешеходците и завършим с експресния ГТ). И основният и принцип е интегрираност на тези видове - нещо което особено липсва на сегашния принцип на действие в СО - всяко решение: само за себе си. Дискусия по темата винаги е добре дошла.
Но както написах в темата, подобна не се получи. От Васко бяха изложени наивни и не особено смислени аргументи. Да се нарича това "концепция" е най-малко нахално (за материал, претендиращ да е такова, "Мот Макдоналд" получиха сериозни пари). Нарочно оставих темата свободна в продължение на две седмици, но очевидно нищо ново не се измъти, освен дежурните бълвочи: да забраним това, да забраним онова, да контролиране това и т.н. При това повторени без промяна по сто пъти. По подобен непродуктивен начин не се прави концепция даже на Пхенян. Най-малкото във времето на Гугъла следва да се потърси, как си решават проблемите в градове, съизмерими със София. София не е уникален град във вселената, а нормален европейски град с проблеми, изразяващи се или преодолени и на други места.