Емо, не съм съгласен парите на данъкоплатците, в това число моите родители, да отиват за откровенни глупости като трамвайно трасе и линия на 4/5 минути, дублираща сериозна част от МД2 (само за справка ТМ7 от Хан Кубрат до НДК - 23 мин; МД2 - 9 мин). Ако толкова трябваше нещо да ходи до там, това можеше да е ТМ1. Сега заради удължаването на ТМ7 , той ще е на 5/6 вместо на 4/5 минути, а натоварването след пл."Македония" посока Борово си е сериозно. Да не говрим, че всички тези пари можеше да се дадат за основен ремонт на трасето към Орландовци и неговото обособяване между хладилния завод и крайната спирка.
За А834 - според мен не трябва функцията за автобус към летището да се съчетава с градски такъв. Изключително неудобно ще е за хората с куфари да се бутат заедно с дружбенци в А84. А за А384 съм скептичен, че ще върши някаква работа, ако минава на 15-20 мин и ходи до метрото.
Не трябва да се "пищи" за А284, а де се разкрие линия от летището до гарата с минимален брой спирки на интервал 20 мин. Със сигурност ще е много по-полезна от сегашната схема.