Author Topic: Маршрутни промени 2006-2017  (Read 1491951 times)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4680 on: 17.12.2012, 12:25:48 »
Те нека са синхронизирани, пък на плюс колко ще карат си е техен проблем. Средно аритметично, това ще намали времето за чакане, колкото и да не ти се вярва.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4681 on: 17.12.2012, 12:55:16 »
Относно промените на транспорта в западната част на София,интересно ми е защо не закрият 150 пък 41 да го направят да идва до Обеля-1 или не може заради това,че е дадена на Юнион Ивкони,някой може ли да обясни?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4682 on: 17.12.2012, 13:00:56 »
Така са решили. Има автобус с утвърден маршрут, дали ще е номер 41 или 150 няма значение.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4683 on: 17.12.2012, 13:13:35 »
Много глупости са се изписали тук. 413 ще прави единствената възможна връзка Младост-Студентски и Студентски-Гарата. 294 ще подпомага 280 в най-натоварената част, защото през Пощата нерядко пътува доста празен, а и този маршрут ще се поеме от 413. Колкото до нова транспортна схема - как си представяте изведнъж да се сменят линии, маршрути, спирки, номера, нали ще настане революция... То сега като се смени дадена спирка или се промени маршрут, макар и временно, се надава вой до небесата, та какво остава за изцяло нова транспортна схема. Освен това транспортната схема на София е добра  и не бива с лека ръка да се зачерква, с метрото естествено, че се налагат оптимизации, но последните промени според мен до една са логични и навременни, като разбира се съобразени и с куп други условности, които явно не са известни на хейтърите.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4684 on: 17.12.2012, 13:16:58 »
Най-вероятно заради това, че е концесионирана от Ивкони като номер 150.
СО прехвърли 59 от Карат на СА, като компенсираха първите частично с пробег по 84 + големият брой линии при тях намалява дела на промяната от общите стойности на договора. При Ивкони 150 представлява значителен дял от договореното, за това полето за машинации е силно по-стеснено.

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4685 on: 17.12.2012, 13:34:32 »
Много глупости са се изписали тук. 413 ще прави единствената възможна връзка Младост-Студентски и Студентски-Гарата. 294 ще подпомага 280 в най-натоварената част, защото през Пощата нерядко пътува доста празен, а и този маршрут ще се поеме от 413. Колкото до нова транспортна схема - как си представяте изведнъж да се сменят линии, маршрути, спирки, номера, нали ще настане революция... То сега като се смени дадена спирка или се промени маршрут, макар и временно, се надава вой до небесата, та какво остава за изцяло нова транспортна схема. Освен това транспортната схема на София е добра  и не бива с лека ръка да се зачерква, с метрото естествено, че се налагат оптимизации, но последните промени според мен до една са логични и навременни, като разбира се съобразени и с куп други условности, които явно не са известни на хейтърите.

Не ме разбирай погрешно, аз не казвам да се зачеркне всичко, а само да се определи кои са перспективните линии и да се направи цялостна оптимизация на ГТ.
Аз съм категорично против идеи от сорта А213 да минава по Йерусалим, защото 2 не по-малко ключови спирки като 43ти блок и ХМС остават непокрити, но с вче новите трасета трябва да се мисли и за развитие на цялостното обслужване.
Има вече и нови квартали, които са много осакътени откъм МГТ, а и метрото реално променя транспортната структира на града
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4686 on: 17.12.2012, 13:37:34 »
Много глупости са се изписали тук. 413 ще прави единствената възможна връзка Младост-Студентски и Студентски-Гарата.

В monitor.bg не са обявили точно дали 413 ще минава през целия Ст.Град или само покрай УНСС и ТУ. Нормално е това да предизвика чуденки и спекулации :)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4687 on: 17.12.2012, 14:58:52 »
Адмирирам за А294. А280 винаги е бил пълен двупосочно от ГМ Димитров до Ст. Град, така има още една линия да помага.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4688 on: 17.12.2012, 15:55:34 »
Много глупости са се изписали тук. 413 ще прави единствената възможна връзка Младост-Студентски и Студентски-Гарата.

В monitor.bg не са обявили точно дали 413 ще минава през целия Ст.Град или само покрай УНСС и ТУ. Нормално е това да предизвика чуденки и спекулации :)
Едно е чуденки и въпроси, друго е квалификации и оценки, но имайки предвид откъде идват е нормално... :)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4689 on: 17.12.2012, 16:01:10 »
Quote
1.ОТ 18.12.2012Г ПРИ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ДВИЖЕНИЕТО В ИЗТОЧНОТО ЛОКАЛНО ПЛАТНО НА БУЛ. „АКАД. ИВ. Е. ГЕШОВ” ТРОЛЕЙБУСНА ЛИНИЯ № 2 ЩЕ СЕ ДВИЖИ ПО ИЗЦЯЛО ВЪЗСТАНОВЕНИЯ МАРШРУТ ОТ Ж.К. „ХАДЖИ ДИМИТЪР” ДО Ж.К. „БЪКСТОН”.

2.ВЪВ ВРЪЗКА СЪС ЗАПОВЕД НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА: ДО ВТОРО НАРЕЖДАНЕ ЩЕ СЕ ЗАПАЗВА ПРОМЯНАТА НА МАРШРУТА НА АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 72  САМО В ПОСОКА ХОТЕЛ ПЛИСКА, КАКТО СЛЕДВА: ОТ БУЛ. „АКАД. ИВ. Е. ГЕШОВ” НАЛЯВО ПО БУЛ. „ЦАР БОРИС ІІІ”, НАДЯСНО ПО БУЛ. „ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ” И ПО МАРШРУТА СИ.

3.ВЪВ ВРЪЗКА С РАЗПОРЕЖДАНЕ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА СЕ ЗАКРИВА ВРЕМЕННАТА СПИРКА НА АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 63 НА БУЛ. „АКАД. ИВ. Е. ГЕШОВ” ПРЕДИ УЛ. „НАЙДЕН ГЕРОВ”.
Освен това никой не е казал, че А413 ще се ползва по целия маршрут, но връзки Младост-Студентски и Студентски-гарата са отлични.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4690 on: 17.12.2012, 17:09:52 »
Много глупости са се изписали тук. 413 ще прави единствената възможна връзка Младост-Студентски и Студентски-Гарата.

В monitor.bg не са обявили точно дали 413 ще минава през целия Ст.Град или само покрай УНСС и ТУ. Нормално е това да предизвика чуденки и спекулации :)
Едно е чуденки и въпроси, друго е квалификации и оценки, но имайки предвид откъде идват е нормално... :)
Вместо да влизаш в оффтопик (с намеци, да не конкретизирам от какъв характер), можеш да кажеш нещо по същество. Аз обясних - адски е просто - А294 е линия за довозване до метрото на Ст.град, какво да прави тя в Дървеница? Защо да се влачи празна в нескончаемите задръствания по Г.М.Димитров около Винарово колело? Ако всичко това е заради картите, може да се вмъкне един текст в Преходните и заключителните разпоредби на Наредбата (за превоз на пътници), но явно на СО е по-изгодно да се ръси хилядарки за безумен пробег...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4691 on: 17.12.2012, 18:14:38 »
Giroev, Веско го написа достатъчно ясно:
Quote
Адмирирам за А294. А280 винаги е бил пълен двупосочно от ГМ Димитров до Ст. Град, така има още една линия да помага.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4692 on: 17.12.2012, 18:39:56 »
Принципно въпросът ми не е към Веско, но е важно да уточним в кой участък "помага" А294.
Познавам много добре районът, защото съм отрасъл в него и твърдя, че по отношение на Дървеница, А294 с няма да помага на А280 съществено в повече, отколкото помага и в момента. Покритието на метрото над Дървеница е над 50% - има много хора, които вървят пеша стотици метри и си ползват МС Мусагеница, т.е. евентуалното довозване на Дървеница с А294 клони към нулата, но хайде да кажем, че ще има 2-ма, 3-ма на курс, които ще го ползват за 2-3 спирки.
Остава Ст.град, както написах ползата се явява на спирка УНСС - спор няма. Но каква е цената на тази полза - по-бавен А294 за всички останали + не малък излишен пробег. Обещавам снимки на празният А294 по Г.М.Димитров в пик...
Т.е., това което искам да кажа е, че А294 ще "помага" в участък, в който няма да има работа за него. Ако някой от Дървеница иска да стигне до метрото да, но те са единици. Повечето хора качващи се на Дървеница/Мусагеница в А280 всъщност пътуват до Плиска - дали ще се прекачват на Винарово  :neznam: ... времето ще покаже.
И какво остана - най-големият проблем са картите, а е толкова лесно да се направи едно изключение. Например да се пуснат абонаметни карти важащи за трите "студенстски линии" - А94/280/294 на преференциална цена.
« Last Edit: 17.12.2012, 18:43:21 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4693 on: 17.12.2012, 18:54:26 »
, но е важно да уточним в кой участък "помага" А294.
, че по отношение на Дървеница, А294 с няма да помага на А280 съществено в повече, отколкото помага и в момента.
 Но каква е цената на тази полза - по-бавен А294 за всички останали + не малък излишен пробег.
Т.е., това което искам да кажа е, че А294 ще "помага" в участък, в който няма да има работа за него.
Тук Гьорев е абсолютно прав, но всичко е реверанс към зала Арена.
Спрете си просташките мнения !

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4694 on: 17.12.2012, 20:27:48 »
Е най-добрият вариант щеше да е, ако се бяха сетили да изградят обръщало до кръстовището при КАТ, където беше трамвайното обръщало. Тогава там можеше да въртят 67, 69, 70, 123 и 294. Ако все още е общинска земята, може да помислят в общината върху това.
Но предвид факта, че 294 е къса линия, задръстването по Г.М.Димитров надали ще доведе до големи закъснения. То, ако става въпрос, вечер стават и големи задръствания на светофара при УНСС...
А и не забравяйте, че като го няма 413 покрай ТУ и ЛТУ, остава само претъпкания 280 и витошките, които не са особено на често, а и 69 също се пълни стабилно в посока метрото. Дали са 2 или повече спирки, пак си има хора, които да се качат и да слязат на метростанцията.

Online bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4695 on: 17.12.2012, 23:08:31 »
Организация на движение във връзка с ремонт на релсов път на бул.”Рожен”
   

Спира се трамвайното движение в участъка от депо „Банишора” до гара „София– Север” за времето от 00.00 ч. на 22.12.2012 г. (събота) до 24.00 ч. на 23.12.2012 г. (неделя).
   
От 00.00 ч. на 22.12.2012 г. (събота) до 24.00 ч. на 23.12.2012 г. (неделя) ще се извърши основен ремонт на кръстовка на релсовия път на бул. „Рожен” преди сп. „София – Север”.
Колите, обслужващи автобусна линия № 27 ще преминават през кръстовището на бул. „Рожен” в посока гара „София – Север”.
   
"Център за градска мобилност" ЕАД въвежда следната организация на движението за времето 00.00 ч. на 22.12.2012 г. (събота) до 24.00 ч. на 23.12.2012 г. (неделя):
   
Променя се маршрута на трамвайни линии 6, 11 и 12 само в посока ж.к. Обеля и кв. Илиянци както следва: от бул.”Рожен” надясно по маршрута на трамвайна линия № 19 до гара София север, обратен завой и надясно по бул. „Рожен” по маршрутите. В обратна посока маршрутите не се променят. Удължаване само в посока изход 550.00 метра.
Трамвайна линия № 19 се движи от кв. Княжево до ТМ депо „Банишора”
От 04.30 часа на 24.12.2012 г.ще се възстанови движението по редовните маршрути .

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4696 on: 17.12.2012, 23:29:52 »
Мен ме учудва стоицизмът на Гьорев. Каза му се какво е положението, допреди няколко месеца ползвах ежедневно А280 по целия маршрут, в продължение на 4 календарни години, е, Бога ми, смея да твърдя, че имам поне мааалко познания по натоварването на линията, а то е зверско!

А280, за разлика от всички автобусни линии в София, има трети час-пик - и той е от 12 до 14. Това е времето, в което най-често се ходи / тръгва на/от лекции от ТУ, ЛТУ и УНСС. И понеже тогава пътуват студенти от и за Студентски град, автобусите са двупосочно, безнадеждно препълнени. А поне едно 40% от студентите слизат не на метрото, а на ТУ или ЛТУ. Е 294 ще довозва и тия хора.

Реално А280 има само 2-3 часа в денонощието, когато НЕ е пълна до пръсване - между 10 и 11 и между 14 и 15-15:30. Геноцидът на тази линия е огромен - от 22 коли само допреди 5 години, в момента е на 12.

Ако задръстванията са проблем, нека спрем А76 изобщо, че то тая линия кисне почти целодневно и навсякъде в задръствания, добре че поне на Цариградското разчертаха една бус лента, поне там да не чака.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4697 on: 17.12.2012, 23:40:59 »
22 коли не е бил преди 5 години. Даже 98ма беше едва с 18.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4698 on: 17.12.2012, 23:45:17 »
Мен ме учудва стоицизмът на Гьорев. Каза му се какво е положението, допреди няколко месеца ползвах ежедневно А280 по целия маршрут, в продължение на 4 календарни години, е, Бога ми, смея да твърдя, че имам поне мааалко познания по натоварването на линията, а то е зверско!...
Не ми трябва някой да ми казва, какво е положението - ти си се бутал 4, а аз 24 години в А280. Прав си! За пътниците Ст.град-ЛТУ/ТУ, не се бях сетил, макар и за втория много хора да си ползват А94 до пощата и оттам пеша, но предполагам, че това зависи и от сградата в която отиват. Повече ме дразни хипотезата да виси празен в задръстванията по Г.М.Д., отколкото, че ще се забие в задръствания. Сега поне А294 си спазва разписанието в пик и дори А280 да не дойде 20 мин., ще пристигнат два А294, в които най-напористите ще се набутат. Разходката до Винарово колело предполага, че А294 също ще има чести проблеми с разписанието. Това е, щом са го решили, ще го коментираме после пак, когато съберем впечатления от промяната.
А някой днес написа, че А413 щял да бъде като две линии - 1-вата Ц.гара-Ст.град и 2-рата Ст.град-Младост. Аз мога да кажа, че така не се прави - отново от гледна точка на спазване на разписанието - вероятността да има огромни закъснения нараства и теоритично е по-добре наистина линиите да са две.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #4699 on: 17.12.2012, 23:46:35 »
Моя грешка, извинявам се. Допреди 5 години беше с 16, точно почнах първи курс, и станаха рязко 12. Помня преди това 18. А от познати имам тези сведения за 20+ коли.....добри времена са били.