Мисля, че може да се намери едновременно решение на проблемите с връзката с летището и липсата на нощна линия, която да свързва югоизточните квартали:
Пета нощна линия с маршрут от Автостанция Изток (връзка с Н3)
двата терминала на летището
ж.к. Дружба 1 (връзка с Н4)
ж.к. Младост 1,2 (връзка с Н1)
Студентски град (връзка с Н2).
По този начин летището ще има връзка с всички останали нощни линии само с едно прекачване.
Конкретният маршрут трябва да се прецезира внимателно, за да се открият удобни места за връзки с другите нощни линии. Това може да наложи и леки корекции в маршрутите на Н1, Н2 и Н4.
Също така може да се наложи и цялостно преосмисляне и на разписанията, за да може да се напаснат връзките, но аз се чудя защо трябва да са задължително някакви интервали, кратни на кръгло число или пък всичките линии да са със строго един и същ интервал... Има виртуални табла, електронни табла по спирките, а пък и конкретните времена на преминаване през съответната спирка ще са изписани върху спиркознаците.