Другарю Етнийс, не мисля, че е икономически оправдано нощно метро - там разходите са в пъти повече, дори и само за един влак - осветление, касиерки, диспечери, персонал в депото, охрана на всяка станция (някой трябва да спира пияните хора). Подлезите сега ги заключват след последния влак, за да не стават жертва на вандали, представи си на какво ще заприличат.
Мисля, че единични автобуси (0305 например) по някои линии (или създаване на нови такива) през 40-50 мин. ще са добра алтернатива на такситата. Естествено, трябва да има обявени разписания. Хората бързо ще научат на нощния транспорт (Бат Бойко ще се погрижи за рекламата).
В момента ГТ търпи големи загуби от колите след 21 ч. - контролът е слаб, а гратисчиите - много. При цена 1.50 - 2 лв. за нощно пътуване, при постоянен контрол, мисля че ще има повече постъпления в касата на СКГТ. Проблемът е, че едва ли ще има много доброволци да карат през нощта, било то и срещу по-високо заплащане.