Нощни автобуси са необходими, за тях няма особени проблеми. За да не се качват съмнителни и опасни типове, да няма гратисчийство и вандализъм може качването да става от първа врата и до нея да има служител на Общинска Полиция с палка. При трамваите и тролеите има реални проблеми с обхвата на мрежата и заобикаляния и затова не мисля, че може да има ефективни нощни линии. В предните мнения съм посочил някои реални проблеми. При автобусите може спокойно да има 6-7 линии свързващи отдалечени квартали по диаметър с възел за прекачване Света Неделя.
За трамваите възел може да бъде Македония, но имат сравнително малко покритие - в Дружба само северния и източния край, в Младост, Дървеница, Студентски Град няма, в Люлин само южната част, в Красна Поляна и Овча Купел също, Борово, Красно Село и Бъкстон само по краищата, Надежда само източния и северния край и т.н. Не виждам и удачен общ възел за теснорелсовата мрежа и евентуална нормалнорелсова линия Красна Поляна - Дружба. В Прага има нощни трамвайни линии, но с общ възел за прекачване в центъра, в София не виждам удобен такъв.
За тролеите възел може да бъде СУ, но покриват сравнително добре само Люлин, Борово, Бъкстон, Банишора, жк Левски и донякъде Хаджи Димитър, в останалите квартали няма трасета или има такива само в единия край като Дружба и Младост.
Нормално пътникопотокът през нощта е предимно от центъра към периферията по-малко в обратна посока и затова нощният транспорт трябва да има възел в центъра, на който да е възможно прекачване между максимален брой нощни линии най-добре всички. Ако човек трябва да се прекачва 2-3 пъти през нощта е много вероятно да предпочете такси.