Никой не е казал, че “ще се разпадне” ама е падигравка за 1,60 ТБ1 да е 8 коли ПРЕЗ ДЕЛНИК, две от които Икарус. Давам просто пример, другите линии по които ги има е същото. Но от 16 на 12 коли, 4 от които само сутрин и после остават 8 там работа стари тролеи нямат, защото в този случай варианта “като дойде стар че си хвана следващия” не важи при положение че е на такъв интервал. По зимно разписание не е толкова фатално защото линията е редовна, но в този случай е пълна подигравка, като цяло дори и да бяха само нови там този брой коли за такава натоварена линия е абсурден. По-контретно проблемът е най-голям за Левски В/Г, където 78 е изцяло със стари автобуси на половин час, 120 е с нови, но към центъра не върши никаква работа и ТБ1 е единствената линия която върши най-полезна работа там и е пълна простотия да е на такъв интервал и да има дори и един Икарус. В Люлин има сто линии с нови и там не е фатално, в Борово е същото както и в Гоце Делчев но в Левски това е единствената линия в която хем върши бърза и удобна работа към центъра хем не е с пътници от Враждебна/ Автостанция Изток с които хората трябва да се блъскат в един автобус както “редовния” 78.