Всичко зависи каква е аварията, и дали може влакът да се движи на собствен ход или не, къде точно се е случила и т.н. По принцип с най-голям приоритет е безопасността на пътниците и след това да не се прави задръжка на движението. В случая при някаква повреда на момента може да се вземе решение дали влакът да бъде върнат обратно в станцията, където да слязат хората или да пътува при ниска скорост до следващата по маршрута откъдето да бъде изтеглен на място където няма да пречи. Ако аварията е такава че не може да продължи сам то мисля, че го изтеглят с дрезината. Относно действията, това дали е в час пик или не, няма никакво значение. По-скоро ако такова спиране се случи в 22 ч пътуващите може да пият по една студена вода, а ако е сутрин или през деня все пак да бъде осигурен заместващ транспорт.