За Т26:
1. Проверки на нови-стари линии не се правят в сезона на отпуските за работниците и ваканцията за учениците.
2. "Възраждане" на типично работническа линия след 6-7г. е невъзможно - няма фирма без ведомствен транспорт, а на малките такива, персонала си използва личните МПС или алтернативните А16 и А19(съпоставимо с 70% от маршрута на Т26).
3. Желанието да се получи положителна проверка е нулево щом няма нищо по спирките указващо новата-стара линия.
4. При липси на водачи, на кому е нужно тази линия да се движи, като може бройката водач/ПС в това време да уплътни графика на Т27 или Т29 - не е много, но не и малко.
Не съм против развитието на тролейбусния транспорт, но като вземем предвид незавидното положение на дружеството и очакваната нова транспортна схема пускането по такъв необмислен начин на Т26 си е безмислено и ме кара да се замисля, не е ли евтин PR за някои хора от "кораба" на центъра предвид местните избори догодина.