Author Topic: Описания и технически характеристики на ТМ в София (съдържание в началото)  (Read 152368 times)

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
От статичния преоббразувател, но може и от динамо, ако трамваят има такова. Понякога луминисцентните лампи също свистят.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Интересно ми е след като ТД на Т6МД1000 са от бракувани тролейбуси Шкода,от какво са двигателите на Т6М700/М,какво производство са и дали са с еднаква мощност(100Kw)?Другият ми въпрос е,дали има възможност за монтиране на по-мощни двигатели на Т6М700 без подмяна на редукторите?
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Те редукторите и с тези не деянат ,та камо ли с други.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Един странен въпрос. Може да е коментирано, но не намирам отговор. На Т6М-700, Т8М-900 и други български модели има отдясно на втора врата нещо като лостчета вградени, с дупка, четири на брой. На Т6А2 го има отдясно на трета врата и са пет. Та въпроса ми е какво е това и за какво служи.
На снимката ясно се виждат тези неща. :blush2:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Да, ясно. На снимката се вижда дръжка на покрива, а на Т6М-700 от "модернизираните", понеже само в тях съм се заглеждал, имат по две извити дръжки отстрани. И как не съм се сетил, че може да е това!  :blink:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Извинявайте, че пиша два пъти подред. Искам да попитам за контролера нещо. Като започнем от нулата, от движение до серия петте крана серия ли са и съответно от серия до паралел четирите са паралел, или от движение до серия+от серия до паралел са все серия, а от паралел само единия кран е паралел? При първия случай самичкия кран между паралел и спиране остава празен. Нещо не мога да го схвана.

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Не се води от лепенката. Там "точките" са условни.

Виж в тази тема отговор #196, там съм публикувал електрическата схема на тяговите агрегати и програмата на пусково-спирачния контролер.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Благодаря ти. Чувал съм, че лепенката не е вярна, но се чудех. И все пак ти благодаря.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
На лепенката единствено са верни цифрите , буквите и означенията в червен и жълт цвят.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Устройството на контролера какво е? Подобно на това на аналогов програматор на Перла 05  ;) ?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Едва ли някой би могъл да ти отговори , защото въпросът ти се квалифицира като т.п .

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Устройството на контролера какво е? Подобно на това на аналогов програматор на Перла 05  ;) ?

Най-общо: гърбичен вал, чиито гърбици натискат подвижните контакти и те контактуват с неподвижните.
А ..., дали е "Подобно на това на аналогов програматор на Перла 05   ?" - не знам ... никога не съм отварял програматор на перална машина.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Най-общо: гърбичен вал, чиито гърбици натискат подвижните контакти и те контактуват с неподвижните.
А ..., дали е "Подобно на това на аналогов програматор на Перла 05   ?" - не знам ... никога не съм отварял програматор на перална машина.
Мерси. Колкото до програматорите на старите перални: да, действат на същия принцип, като задвижването е от часовник...

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
А, не ме разсмивай. Перлите са с програматори на светлинни години напред пред контролера на почти век. Най-големият им недостатък бяха износването на лагери и механика от пране на недостатъчно дрехи като маса. Всички други проблеми бяха много редки.
Няколко листа назад е писано за съпротивленията на покрива на трамвая. Останалото е въздух под налягане с тонове ламарина и елементарен модел на предаване двигателна механична енергия за задвижване на талиги. Опростено слабо усъвършенствано неефективно завещание, за което ни карат да се гордеем, че сме получили. Само че ни е много "скъпо"...
------------------------

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
А, не ме разсмивай. Перлите са с програматори на светлинни години напред пред контролера на почти век. Най-големият им недостатък бяха износването на лагери и механика от пране на недостатъчно дрехи като маса. Всички други проблеми бяха много редки.
Няколко листа назад е писано за съпротивленията на покрива на трамвая. Останалото е въздух под налягане с тонове ламарина и елементарен модел на предаване двигателна механична енергия за задвижване на талиги. Опростено слабо усъвършенствано неефективно завещание, за което ни карат да се гордеем, че сме получили. Само че ни е много "скъпо"...
Прав си... ама гледай сега Емм как ще те почне... :P

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
А, не ме разсмивай. Перлите са с програматори на светлинни години напред пред контролера на почти век. Най-големият им недостатък бяха износването на лагери и механика от пране на недостатъчно дрехи като маса. Всички други проблеми бяха много редки.
Няколко листа назад е писано за съпротивленията на покрива на трамвая. Останалото е въздух под налягане с тонове ламарина и елементарен модел на предаване двигателна механична енергия за задвижване на талиги. Опростено слабо усъвършенствано неефективно завещание, за което ни карат да се гордеем, че сме получили. Само че ни е много "скъпо"...
Прав си... ама гледай сега Емм как ще те почне... :P

Няма. Писна ми ... 
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
------------------------

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Леле какъв звяр  :punk: - 4*60 направо ще лети  :balloon:. Сега остава да му намерим и релсов път, който да позволява високи скорости.
Емм, има ли техническа възможност Т4Д-С да преминават през гората? Предстоят ли тестове по Графа или към Борово например?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775