Author Topic: A204/304  (Read 169516 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #360 on: 27.05.2014, 11:04:57 »
Нека всеки недоволен от броя на колите по 204 да подаде жалба до СО.
Истина е, че с всяка изминала година пътникопотокът по 204 се увеличава - България МОЛ, ЛИДЛ, Джъмбо в Дружба, МОЛ на Цариградско шосе и още други привлекателни обекти.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #361 on: 27.05.2014, 12:29:35 »
204 се нуждае от съчленени автобуси. Намаляване на интервала под сегашния би довело само до пакетно придвижване. Сезирайте компетентната институция
http://www.armenianchurch.org/index.jsp?sid=17&&lng=en divanatun@etchmiadzin.am:)

Offline margarita

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #362 on: 27.05.2014, 13:45:47 »
И какво му е лошото на пакетното придвижване?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #363 on: 27.05.2014, 13:50:15 »
ЦГМ, не разрешава, изисква се интервала между автобусите да се спазва. Това естествено няма как да се получи в час пик, когато автобусите закъсняват, и се събират в група. Поради тази причина от Дружба-2 закъснелите най много тръгват директно по Цариградско шосе,- за да наваксат време.
Спрете си просташките мнения !

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #364 on: 27.05.2014, 14:23:01 »
А аз пак питам защо не ползват 604 и 76. Много голяма част от пътниците се качват след бул. Ив. Гешов и повече от половината автобус слиза до Окръжна болница (през цялото това време маршрута се покрива и от 76 и от 604)!!!!
В момента интервалът сутрин е 6 мин. На предишните разписания-зимни си беше направено интервалът да 5 минути и тая 1 минута някак си се усещаше, но явно форумът се вълнува повече от това на кой трамвай има перденца, на кой рейс има флагчета и на кой тролеи какви лепенки са на инв. номер.......
Нищо сега след 2 седмици ще видите как ще стане още по-зле, пък вие си пишете жалби за флагчетата.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #365 on: 27.05.2014, 14:28:21 »
Да не мислиш, че ако на някого му вършат работа и 76 и 604 ще чака специално 204, за да се тъпче вътре с риск да му прилошее? Обикновено хората използват това, което дойде първо. Друг е въпросът, че може 76 да дойде първи, но до Окръжна да са го изпреварили и 204 и 604. Отделно 76 и 604 също са сериозно натоварени.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #366 on: 27.05.2014, 14:51:54 »
Е добре де, точно това и аз се чудя. Минава 76 - почти празен и никой не се качва. Идва след нема и минута 204 фуул и всичко се бута в него. И на Окръжна вече има само по седалките......
Кой кого изпреварва няма значение, я го изпревари, я не!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #367 on: 27.05.2014, 15:01:34 »
Аз и някои колеги избягваме 76 поради подвижния състав, та надали сме единствените. Хората, като видят идващите гробница и нов автобус, се бутат в новия. А по Цариградско и заради скоростта на придвижване (без да засягам сегашния ремонт, който изравнява времето за придвижване от Орлов до Окръжна).
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #368 on: 27.05.2014, 15:34:43 »
В последно време по 76 се движат предимно прилични O345G и не виждам причина да бъдат отбягвани. По Цариградско 76 има една спирка в повече на Полиграфията, но тя добавя не повече от 2 минути времепътуване.  :rolleyes:

Offline margarita

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #369 on: 27.05.2014, 16:51:01 »
Аз пък изобщо не говоря за Окръжна и Цариградско, а говоря за целия маршрут от Орлов Мост до спирката на пазара на Борово. И дори и да хвана 76 или 604 трябва да сляза на бул. България, за да ги сменя с 204 (а той си е претъпкан през цялото време до спирката, на която слизам на пазара на Борово), а ако искам да се прехвърля от следващата спирка трябва и в двата случая (независимо дали съм със 76 или 604) да минавам през подлеза, а 204 ОТНОВО ще дойде претъпкан и само ще съм си изгубила времето в прекачване... Така че  pepi1997, ако се сещаш някой гениален и досега неразкрит от мен начин за придвижване от спирка Полиграфически комбинат до Борово, ще се радвам, МНОГО ще се радвам да го споделиш....

А за пакетното придвижване като е забранено тогава да пуснат още един автобус по същата линия и готово... колко автобуси има дето се движат по еднакъв маршрут в по-голямата част от линиите си.

А това купуване на модерни автобуси накрая ще ни очисти. Защото те са си направени с "открехващи се" прозорци, т.е. без прозорци, защото се предполага, че при извънредни атмосферни условия, напр. кучи студ или адска жега, би трябвало да се пуска климатик... да, ама не. Нито климатик, нито прозорци. Така че ... тъпчеш се, бориш се за глътка въздух ако случайно между открехващите се прозорци стане някакво течение и накрая се качва някоя контрола и ти обяснява как този модел автобуси нямали климатици....да се смееш ли, да плачеш ли....
« Last Edit: 27.05.2014, 16:56:19 by margarita »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #370 on: 27.05.2014, 17:16:34 »
Автобусите по 204 са оборудвани с принудителна вентилация някои с климатик и е редно те да се пускат. При наличие на такива отваряемите прозорци само пречат на нормалната им работа.  :rolleyes: За непускане следва контрол по транспорта да налага санкции на водачите.  :rolleyes:  Пускането на допълнителен автобус няма да подобри положението - само ще се засили пакетното придвижване в задръстванията между Орлов Мост и НДК. :rolleyes:
« Last Edit: 27.05.2014, 17:18:35 by V.Peichev »

Offline margarita

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #371 on: 27.05.2014, 17:21:06 »
Качвала съм се в автобуси с работещ климатик само в коли по линията на 84, в 204 винаги си е било ад и не съм чула някой да е санкциониран или на някой изобщо да му дреме. Спомням си миналото лято едно девойче припадна и се наложи останалите пътници да я пръскаме с вода, да й веем и изобщо да я свестяваме.... :help:

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #372 on: 27.05.2014, 18:15:01 »
Г-жо маргарита, този форум е само любителски и няма нищо общо със Столчна Община. Подавайте сигналите си и предложенията си на техния адрес. Съветвам Ви да призовете и вашите колеги, приятели, семейство да направи същото, ако използват А204, т.к. само с масови жалби би могло да се оправи положението по тази линия. Колкото повече действия, а не говорене само, толкова по-голям е шансът за реакция от Общината.

Едно предложение за алтернативен маршрут, но с уговорката, че разполагате с излишно време - от Орлов Мост се придвижвате пеша до ул. Раковска, откъдето вече можете да вземете тролейбус 9, който също отива до пазара на Борово, но е в пъти по-празен и комфортен за пътуване. Обаче има допълнителни 20 минути ходене.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #373 on: 27.05.2014, 20:00:27 »
Всъщност първият автобус от Полиграфически комбинат до СУ, и от там тб2 (който е напълно климатизиран и нископодов вече, с редки изключения). Между другото, всички пътници погрешно схващат, че 204 е напълно климатизиран - напротив, повечето автобуси са без климатици, само някои единици от подвижния състав на 204 са с климатици (нищо, че изглеждат еднакви). Ето например две снимки, които ще ви помогнат да различите дали идва климатизиран или неклиматизиран автобус по 204
климатизиран:

неклиматизиран:

Разликата е "израстъка" на покрива на автобуса - климатика. Не се заблуждавайте, че на втората снимка автобусът е на линия 59 - автобусът е на същата фирма-концесионер, а автобусът се пуска и по линия 204, справка:

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #374 on: 27.05.2014, 22:14:03 »
Кога изтича концесията на А204 и другите линии от пакета? Трябва да се преподпише договор за съчленени возила.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #375 on: 27.05.2014, 22:19:03 »
Кога изтича концесията на А204 и другите линии от пакета? Трябва да се преподпише договор за съчленени возила.
Да видим догодина какво ще се промени при пускането на метрорадиуса.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #376 on: 28.05.2014, 16:22:56 »
Мислиш ли, че А204 ще се разтовари значително? Според мен метрото ще е връзка със същинския център и западна София. Едва ли някой ще вземе А204 за 3-4 спирки, за да се прекачи на метро до Стадиона. Не мисля, че ще има осезаема разлика във времепътуването, особено ако разклонението към летището се обслужва на 8 мин.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #377 on: 28.05.2014, 23:57:29 »
Мислиш ли, че А204 ще се разтовари значително?

Целенасочено бяха дадени на Карат-С линии които почти не се влияят от метрополитена...........
С малки изключения, например 306, обаче продължава да си бръмчи, и изсмуква общински капитали.
Спрете си просташките мнения !

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #378 on: 30.05.2014, 03:27:23 »
За да ползват пътниците и автобусни линии 604, 76, освен 204 в общите им участъци, трябва да се намали времето на курса, увеличи средната скорост и поднови подвижния състав. Затова 76 и 604 не са предпочитани. Все пак и сега може да се вдигне скоростта на 604, защото за нея разписанията са направени така че автобусите да се движат бавно. Особено събота и неделя. Те също попадат в задръствания, които трябва да се наваксват.
------------------------

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #379 on: 04.02.2015, 15:21:59 »
В последно време ми прави впечатление все по-пакетното придвижване на 204. Често съм виждал вечер два съчленени автобуса един след друг. До кога им е концесията на Карат-С и ще може ли скоро да се порадваме на новите манове и по тази линия?
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт