Author Topic: A204/304  (Read 169503 times)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #260 on: 20.01.2011, 23:14:00 »
Както и А404...
Абе какви хора почнаха да пишат в тоя форум? Който ми каже, че 204 е добре при Карат, пепел му на устата! Последните курсове трябва да са към периферията на града (визирам Дружба, Борово си има "Земляне"). Това е някакво безумие...
Казвал съм го хиляди пъти, в Дружба положението не беше кой знае колко по-различно ;).
Ти по-полека с изказванията за това как е било преди и как е сега и колко пъти си ни го казвал това, все едно ние не сме преки свидетели/потърпевши или пък нямаме достатъчно капцитет в главите, за да си изградим мнение сами. Преди почти нямаше случаи около 18ч да остават хора по спирките и да не могат да се качат. Сега това е ежедневие. Отделно е тая простотия на началниците в Карат, за която преди GAULOISES спомена, а именно, че ги глобяват, ако се застигат автобусите. И сега който уцели няколко последователни соло автобуса има огромен шанс да не успее да се качи на нито един от тях. Няма да засягам изобщо почивните дни и най-вече неделя, за тях съм по склонен на компромиси. Ако говорим за най-спокойно пътуване, като се абстрахираме от качеството на автоусите, до около 2003-2004г, когато линията се обслужваше все още от Икаруси, но пък колите на линия бяха много и тогава гореспоменатите проблеми с блъсканиците и невъзможността да се качиш изобщо ги нямаше.
Но за сметка на това ти миришеше на нафта, духаше ти, лашкаш се като луд, чакаш половин час и накрая е изсипват 2-3 автобуса...
Сега, ако ми кажеш, че в Дружбенските автобуси ти е било кеф да се возиш... ЕВАЛА!

А въпросната "простотия" с глобите е измислена заради вас - хайде да не ви определям - само мрънкате, недоволни, че били в пакет, а сега пък зажалихте шофьорите, за които се съмнявам да ви дреме. :angry: :angry: :angry:

Е нЕма угодия!

Миришело му е на нафта, но поне е бил в автобуса, а не му се е налагало остане на спирката, защото не може да се качи. Това, че познаваш някакви шофьори от Карат не е критерий за качеството на обслужване.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #261 on: 20.01.2011, 23:39:45 »
На всекиму е ясно че 204 беше тотален фал и не знам въобще защо все още статуквото се пази такова каквото е.Не знам дали вече е коментирано но все си мисля че ситуацията в момента може да бъде избегната с едно допълнително споразумение към сегашния договор като се разменят линиите.Да речем Дружба пак да си поеме 204 а да отстъпи 88 която ще е перфектна с половината съчленени половината къси коли на Карат.Ако като пробег не са съпоставими двете линии може да се измисли коменсация от рода на 204 за 88+294 или дори 88+ 1-2 коли на 204.Все си мисля че която и да е дружбенска линия е по-приемливо да е Карат но не и 204.Така и така на Карат не би трябвало да ги бърка стига да взимат не по-малко пари от тези които сега си взимат.
« Last Edit: 20.01.2011, 23:44:12 by freepigeon »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #262 on: 21.01.2011, 00:27:40 »
Ако разменят линии, по-добре да са 305 за 204. Наблюденията ми са, че 305 спокойно може да кара на смесени (къси/съчленени) коли без никакъв проблем.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #263 on: 21.01.2011, 01:18:41 »
Както и А404...
Абе какви хора почнаха да пишат в тоя форум? Който ми каже, че 204 е добре при Карат, пепел му на устата! Последните курсове трябва да са към периферията на града (визирам Дружба, Борово си има "Земляне"). Това е някакво безумие...
Казвал съм го хиляди пъти, в Дружба положението не беше кой знае колко по-различно ;).
Ти по-полека с изказванията за това как е било преди и как е сега и колко пъти си ни го казвал това, все едно ние не сме преки свидетели/потърпевши или пък нямаме достатъчно капцитет в главите, за да си изградим мнение сами. Преди почти нямаше случаи около 18ч да остават хора по спирките и да не могат да се качат. Сега това е ежедневие. Отделно е тая простотия на началниците в Карат, за която преди GAULOISES спомена, а именно, че ги глобяват, ако се застигат автобусите. И сега който уцели няколко последователни соло автобуса има огромен шанс да не успее да се качи на нито един от тях. Няма да засягам изобщо почивните дни и най-вече неделя, за тях съм по склонен на компромиси. Ако говорим за най-спокойно пътуване, като се абстрахираме от качеството на автоусите, до около 2003-2004г, когато линията се обслужваше все още от Икаруси, но пък колите на линия бяха много и тогава гореспоменатите проблеми с блъсканиците и невъзможността да се качиш изобщо ги нямаше.
Но за сметка на това ти миришеше на нафта, духаше ти, лашкаш се като луд, чакаш половин час и накрая е изсипват 2-3 автобуса...
Сега, ако ми кажеш, че в Дружбенските автобуси ти е било кеф да се возиш... ЕВАЛА!

А въпросната "простотия" с глобите е измислена заради вас - хайде да не ви определям - само мрънкате, недоволни, че били в пакет, а сега пък зажалихте шофьорите, за които се съмнявам да ви дреме. :angry: :angry: :angry:

Е нЕма угодия!
Абе готин, нито си на годините, нито си на акъла на 99% от пишещите тук за да даваш определения, ясно ? Теб може да ти е кеф да се возиш отпред, където няма блъсканица, но на хората отзад не им е, ако ще и в С-класа да ги возят. Много по-добър вариант е да мръзнеш, но да се движиш (ако ще и в Икарус, въпреки, че по 204 не бяха икаруси последно) отколкото да мръзнеш на спирката, чакайки шанс да се качиш. Ако нещо пак не е станало ясно ще ти се обясни отново.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #264 on: 21.01.2011, 02:14:41 »
Освен това движението на коли в пакет става и от некадърна работа на диспечерите, ако изобщо можем да кажем, че те правят нещо за разбиването на група коли. Според мен е удачно А204 да се размени за А604 => линията сега е с единични автобуси, а ще стане със смесени, пък и няма голям нулев пробег между гаража на "Карат" и Пирогов.
В началото и аз си мислех, че "Карат" ще са по-добри от автото, но след като за толкова време не успяха да купят още 10 съчелени автобуса, нещо ми паднаха в очите. Не можеш да искаш само да печелиш, че и да имаш имидж на добър превозвач, а да не влагаш нищо. :angry:
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #265 on: 21.01.2011, 09:30:03 »
Но за сметка на това ти миришеше на нафта, духаше ти, лашкаш се като луд, чакаш половин час и накрая е изсипват 2-3 автобуса...
Сега, ако ми кажеш, че в Дружбенските автобуси ти е било кеф да се возиш... ЕВАЛА!

А въпросната "простотия" с глобите е измислена заради вас - хайде да не ви определям - само мрънкате, недоволни, че били в пакет, а сега пък зажалихте шофьорите, за които се съмнявам да ви дреме. :angry: :angry: :angry:

Е нЕма угодия!
Така, я ми кажи сега ти беше ли при мене като се возех на Икарусите и 0345Г та да обясняваш, че ми миришело на нафта, духало ми и съм се лашкал като луд?! И защо да не ми е харесвало да се возя и в дружбенските автобуси?! Освен Икарусите, които си заминаха през 2004 имаше и 0345Г, на които не виждам какво им има. Естествено, че Конектата и Ситаротата ми харесват много, но ако за да се возя на тях трябва да се тъпча като копърка в консерва съм готов да се октажа от тях. За чакането половин час го имаше преди, но и сега то не е рядкост. Разликата е там, че докато преди идваха по няколко съчленени автобуса наведнъж и всички се събираха в тях, то сега идват по единично макар и през 2-3 минути и ако са дълги има някакъв шанс да се качиш, но ако са къси е НЕВЪЗМОЖНО. И да ти кажа преди не си спомням случаи да е имало правостоящи чак до Родеото в Дружба, а снощи в поредицата 9018, 9098 и 9082 беше така. Точно в някои къси(за съжаление не си спомян в кои точно), а преди време и в 9076 отзад подът се беше отделил от вертикалната кутия на двигателя и имаше луфт да си вкараш пръстите там. Почти съм 100% сигурен, че това е в резултат на претоварването с висящи по вратите хора. Гледай сега и за това да ни обвиниш нас пътниците, че сме повредили автобусите, защото сме искали да се качим, как не ни е срам. Шофьорите недей да ги намесваш в цялата работа, за положението в момента нямат абсолютно никаква вина и не виждам някой да го е твърдял. Колкото до това, че мрънкаме, сме си напълно в правото и да, по добре недей да ни даваш определения. Много взе да ти е меродавно мнението, ама киснеш само отпред, плътно до шофьора, я иди назад в яката блъсканица да те смачкат малко да видим тогава какви ще ги приказваш.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #266 on: 21.01.2011, 09:42:39 »
Айде, айде, какво мрънкате всички, не разбирам. Снощи в 19 часа 9070 на Орлов мост беше празен, линията спокойно може да се обслужва изцяло от къси автобуси. GAULOISES ще потвърди  :D

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #267 on: 21.01.2011, 09:43:20 »
Миришело му е на нафта, но поне е бил в автобуса, а не му се е налагало остане на спирката, защото не може да се качи. Това, че познаваш някакви шофьори от Карат не е критерий за качеството на обслужване.
Абе готин, нито си на годините, нито си на акъла на 99% от пишещите тук за да даваш определения, ясно ? Теб може да ти е кеф да се возиш отпред, където няма блъсканица, но на хората отзад не им е, ако ще и в С-класа да ги возят. Много по-добър вариант е да мръзнеш, но да се движиш (ако ще и в Икарус, въпреки, че по 204 не бяха икаруси последно) отколкото да мръзнеш на спирката, чакайки шанс да се качиш. Ако нещо пак не е станало ясно ще ти се обясни отново.
Първо да ви кажа, на линията съм навъртял толкова хиляди километри и то 90% от тях на 9077, който кабината му е единична и повече от един не може да влезе. Видял съм и съм чул толкова неща, ПТП-та сме претърпявали и всякакви други ситуации, тъй че бъдете сигурни - имам доста повече наблюдения от вас...

Така, я ми кажи сега ти беше ли при мене като се возех на Икарусите и 0345Г та да обясняваш, че ми миришело на нафта, духало ми и съм се лашкал като луд?! И защо да не ми е харесвало да се возя и в дружбенските автобуси?! Освен Икарусите, които си заминаха през 2004 имаше и 0345Г, на които не виждам какво им има. Естествено, че Конектата и Ситаротата ми харесват много, но ако за да се возя на тях трябва да се тъпча като копърка в консерва съм готов да се октажа от тях. За чакането половин час го имаше преди, но и сега то не е рядкост. Разликата е там, че докато преди идваха по няколко съчленени автобуса наведнъж и всички се събираха в тях, то сега идват по единично макар и през 2-3 минути и ако са дълги има някакъв шанс да се качиш, но ако са къси е НЕВЪЗМОЖНО. И да ти кажа преди не си спомням случаи да е имало правостоящи чак до Родеото в Дружба, а снощи в поредицата 9018, 9098 и 9082 беше така. Точно в някои къси(за съжаление не си спомян в кои точно), а преди време и в 9076 отзад подът се беше отделил от вертикалната кутия на двигателя и имаше луфт да си вкараш пръстите там. Почти съм 100% сигурен, че това е в резултат на претоварването с висящи по вратите хора. Гледай сега и за това да ни обвиниш нас пътниците, че сме повредили автобусите, защото сме искали да се качим, как не ни е срам. Шофьорите недей да ги намесваш в цялата работа, за положението в момента нямат абсолютно никаква вина и не виждам някой да го е твърдял. Колкото до това, че мрънкаме, сме си напълно в правото и да, по добре недей да ни даваш определения. Много взе да ти е меродавно мнението, ама киснеш само отпред, плътно до шофьора, я иди назад в яката блъсканица да те смачкат малко да видим тогава какви ще ги приказваш.
204 я използвам всеки ден по 2 пъти... Моля те не ми говори, че Икарусите са били празни и са събирали повече хора от Конекто ЛФ Г. Конекто ЛФ Г е нископодов и съответно събира повече хора от 0345Г.
 А това за "пода" в 9076 не знам какво си видял, но най-вероятно се е отлепил балатума, не пода ;).
 Пак казвам, че никой не ви задължава да използвате услугите на ЦГМ, Столичен Автотранспорт и Карат-С АД!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #268 on: 21.01.2011, 10:19:36 »
Да ама някои тук сме я ползвали тази линия още преди да се родиш, и помним какво е било положението преди и виждаме какво е сега. И аз съм на мнение, че гараж Дружба обслужваше линията по-добре, и като цяло общинският превозвач е по-добрият. Зелените Мерцедеси имат почти двойно по-голям капацитет от Конектата, и също зимата са толкова топли колкото тях, а лятото дори по-прохладни. Имат по около 50 седящи места, а дори съчленените Конекта само по 30 и няколко. За правостоящи да не говорим.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: A204/304
« Reply #269 on: 21.01.2011, 10:22:27 »
Конекто ЛФ Г е нископодов и съответно събира повече хора от 0345Г.
Aко смяташ, че  хората са картофи или нещи насипно - тогава може да твърдиш това. Броя на пътниците, които може да събере автобус зависи не от обема, а от броя на седалките и от площта.  :)

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #270 on: 21.01.2011, 10:56:57 »
Миришело му е на нафта, но поне е бил в автобуса, а не му се е налагало остане на спирката, защото не може да се качи. Това, че познаваш някакви шофьори от Карат не е критерий за качеството на обслужване.
Абе готин, нито си на годините, нито си на акъла на 99% от пишещите тук за да даваш определения, ясно ? Теб може да ти е кеф да се возиш отпред, където няма блъсканица, но на хората отзад не им е, ако ще и в С-класа да ги возят. Много по-добър вариант е да мръзнеш, но да се движиш (ако ще и в Икарус, въпреки, че по 204 не бяха икаруси последно) отколкото да мръзнеш на спирката, чакайки шанс да се качиш. Ако нещо пак не е станало ясно ще ти се обясни отново.
Първо да ви кажа, на линията съм навъртял толкова хиляди километри и то 90% от тях на 9077, който кабината му е единична и повече от един не може да влезе. Видял съм и съм чул толкова неща, ПТП-та сме претърпявали и всякакви други ситуации, тъй че бъдете сигурни - имам доста повече наблюдения от вас...

Така, я ми кажи сега ти беше ли при мене като се возех на Икарусите и 0345Г та да обясняваш, че ми миришело на нафта, духало ми и съм се лашкал като луд?! И защо да не ми е харесвало да се возя и в дружбенските автобуси?! Освен Икарусите, които си заминаха през 2004 имаше и 0345Г, на които не виждам какво им има. Естествено, че Конектата и Ситаротата ми харесват много, но ако за да се возя на тях трябва да се тъпча като копърка в консерва съм готов да се октажа от тях. За чакането половин час го имаше преди, но и сега то не е рядкост. Разликата е там, че докато преди идваха по няколко съчленени автобуса наведнъж и всички се събираха в тях, то сега идват по единично макар и през 2-3 минути и ако са дълги има някакъв шанс да се качиш, но ако са къси е НЕВЪЗМОЖНО. И да ти кажа преди не си спомням случаи да е имало правостоящи чак до Родеото в Дружба, а снощи в поредицата 9018, 9098 и 9082 беше така. Точно в някои къси(за съжаление не си спомян в кои точно), а преди време и в 9076 отзад подът се беше отделил от вертикалната кутия на двигателя и имаше луфт да си вкараш пръстите там. Почти съм 100% сигурен, че това е в резултат на претоварването с висящи по вратите хора. Гледай сега и за това да ни обвиниш нас пътниците, че сме повредили автобусите, защото сме искали да се качим, как не ни е срам. Шофьорите недей да ги намесваш в цялата работа, за положението в момента нямат абсолютно никаква вина и не виждам някой да го е твърдял. Колкото до това, че мрънкаме, сме си напълно в правото и да, по добре недей да ни даваш определения. Много взе да ти е меродавно мнението, ама киснеш само отпред, плътно до шофьора, я иди назад в яката блъсканица да те смачкат малко да видим тогава какви ще ги приказваш.
204 я използвам всеки ден по 2 пъти... Моля те не ми говори, че Икарусите са били празни и са събирали повече хора от Конекто ЛФ Г. Конекто ЛФ Г е нископодов и съответно събира повече хора от 0345Г.
 А това за "пода" в 9076 не знам какво си видял, но най-вероятно се е отлепил балатума, не пода ;).
 Пак казвам, че никой не ви задължава да използвате услугите на ЦГМ, Столичен Автотранспорт и Карат-С АД!

Само можеш да си мечтаеш да имаш повече наблюдения от нас, ако ще и да си спял в 9077 ;) Също така докажи, че Конекто ЛФ Г събира повече хора от 0345Г, представи размери на автобуси, брой седящи места, квадратура на площта за правостоящи и т.н.

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #271 on: 21.01.2011, 10:59:16 »
204 я използвам всеки ден по 2 пъти... Моля те не ми говори, че Икарусите са били празни и са събирали повече хора от Конекто ЛФ Г. Конекто ЛФ Г е нископодов и съответно събира повече хора от 0345Г.
 А това за "пода" в 9076 не знам какво си видял, но най-вероятно се е отлепил балатума, не пода ;).
 Пак казвам, че никой не ви задължава да използвате услугите на ЦГМ, Столичен Автотранспорт и Карат-С АД!
За пода, се надявам наистина да е бил само балатума, защото ми харесват тези автобуси и не им пожелавам съдбата на ВМС-тата дето късаха греди от претоварване. Просто е нямало как да клекна, да надничам в процепа и да бъркам с пръсти за да проверя какво е положението, но дори само балатумът да е, не е от това, че са се движели много празни. За всичко останало се отказвам да споря. Ти си най-опитния с твоите толкова хиляди километри, навъртяни с 9077 за няма и година и наистина имаш толкова повече наблюдения от нас, събрани главно през същия период :rolleyes: Да не говорим за това как 5-6 годишен много добре помниш какво е било в края на ерата с Икарусите, изобщо не говорим за по отдавна, това Ivo добре ти го е казал. Аз спирам да споря, конкретно с теб, защото явно не съм достатъчно запознат със ситуацията :rolleyes: Успешни още хиляди километри по 204 ти пожелавам :)

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #272 on: 21.01.2011, 11:13:07 »
Абе я се стегнете,може ли да скочите  всички на pepi1997???
Ако се съди по ника му момчето е на 13/14 години! Какви са тези челни стойки дето правите.Като сте по-големи,дръжте се на положение.
Всеки има право на мнение.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #273 on: 21.01.2011, 11:16:16 »
Като е на 14, може да стои повече с учебниците, а не с автобусите  ;)

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #274 on: 21.01.2011, 11:19:52 »
Айде, айде, какво мрънкате всички, не разбирам. Снощи в 19 часа 9070 на Орлов мост беше празен, линията спокойно може да се обслужва изцяло от къси автобуси. GAULOISES ще потвърди  :D
Потвърждавам, но след това до 23 00 часа си беше тъпканица, а за това че може да се обслужва от къси автобуси съм съгласен само е нужно да се увеличат колите с 2 -3 и мисля че няма да остават хората по спирките което се случва сега дори в непиков час.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #275 on: 21.01.2011, 11:23:46 »
204 я използвам всеки ден по 2 пъти... Моля те не ми говори, че Икарусите са били празни и са събирали повече хора от Конекто ЛФ Г. Конекто ЛФ Г е нископодов и съответно събира повече хора от 0345Г.
 А това за "пода" в 9076 не знам какво си видял, но най-вероятно се е отлепил балатума, не пода ;).
 Пак казвам, че никой не ви задължава да използвате услугите на ЦГМ, Столичен Автотранспорт и Карат-С АД!
За пода, се надявам наистина да е бил само балатума, защото ми харесват тези автобуси и не им пожелавам съдбата на ВМС-тата дето късаха греди от претоварване. Просто е нямало как да клекна, да надничам в процепа и да бъркам с пръсти за да проверя какво е положението, но дори само балатумът да е, не е от това, че са се движели много празни. За всичко останало се отказвам да споря. Ти си най-опитния с твоите толкова хиляди километри, навъртяни с 9077 за няма и година и наистина имаш толкова повече наблюдения от нас, събрани главно през същия период :rolleyes: Да не говорим за това как 5-6 годишен много добре помниш какво е било в края на ерата с Икарусите, изобщо не говорим за по отдавна, това Ivo добре ти го е казал. Аз спирам да споря, конкретно с теб, защото явно не съм достатъчно запознат със ситуацията :rolleyes: Успешни още хиляди километри по 204 ти пожелавам :)
Проблема е че балатума не е залепен качествено и се отлепя този проблем го има само при 9055-9070 и дългите без 9060 при белите 9101-9114 не съм обърнал внимание дали го има, но бъдете спокойни не е от претоварването.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #276 on: 21.01.2011, 11:40:21 »
Обслужването на 204 от Карат е много по-добро - автобусите са нови нископодови с работеща принудителна вентилация, някои и с климатик, тихи са и не смърдят на нафта и изгорели газове за разлика от Gaswagen 34xx. O345G определено са доста по-шумни, имат неудобно стъпало на входа, принудителната вентилация практически не работи.  :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #277 on: 21.01.2011, 11:48:41 »
Никой не оспорва повишения комфорт при новите автобуси - нормално е да са по-добри. Все пак Икарус са произведени преди 25 години, а О345Г преди 13г. Не може да се прави сравнение. Такова може да има като цяло за обслужването по линията, като е очевадно, че нормално обслужване на 204 с къси автобуси няма как да има !

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #278 on: 21.01.2011, 12:26:23 »
Бих добавил дори и неделя не е за къси автобуси. Последната неделя се прибирах от Дружба и едвам хората се натъпкваха, а автобусът караше на 0. Линията е страшно натоварена и празничните дни, а си представям какво е в час пик делник.
От това, което чувам и чета, то не 2-3, ами 5-6 коли трябва да се увеличат делник, за да могат всички да пътуват и то що годе нормално.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #279 on: 21.01.2011, 20:54:37 »
Първата снимка е от 18h и нещо, бул. Черни връх, а втората 19h и 25 минути на бул. Цариградско шосе в посока Борово.
Закъснение нямаше и интервала на автобусите беше 7 мин.