Разписанието за двойката е готово. Сутрин е с 4 коли, в пик е с 6, а вечер - с три. Имам го на чернова. Утре ще направя заработките по коли и ще го постна, че сега ми се спи.
Като цяло, една обиколка, подобно на тб 1, е 90 минути, но след 20:45 става 84 минути - от 2х40 + 2х5, съответно - пробег+почивки, става 2х40 + 2х2. Включванията и изключванията стават на СУ/Гурко. Време за достигане от/до депото - 26 минути. За да се получи минимален разход на коли и за да се покрие сутринта с 4 коли се налага да има едносменна резерва на ул. Ильо Войвода в Х. Димитър (кола 7 от таблицата), която излиза от депо в 16:37 и кисне там до 20:59, когато се включва на спирка бул. Вл. Вазов, посока Х. Димитър. Единственото лошо е голямата дупка от Х. Димитър към центъра, която се образува между 23 и 24 часа, но, тъй като колите след 23 часа са "за депо", това ще бъде покрито от четворката. То реално и сега е така, само че последната кола е около 30-35 минути по-рано и няма, чак такава голяма дупка, но пък с това предложение има транспорт до по-късно в посока депото в Искър. Поствам и разписанията, но с индекси - показващи номера на колата, която ги обслужва. Намаленията на интервалите са м/у моста Чавдар и Бяло море, както и между НДК и бул. Прага (незнайно защо на тб 1 се дава 2 минути между тях, а на тб 2 - 3 минути?! (може би заради левия завой?));
В Бъкстон:
кола 7) пристига в 21:43 и заминава в 21:54;
кола 6) пристига в 22:13 и заминава в 22:24;
кола 5) пристига в 22:43 и заминава в 22:54.
Това разтегляне се прави за да може последната кола (кола № 7) да преминава по-късно през квартала и съответно пък - в Х.Димитър по-късно да има обслужване до центъра, като и от двете дестинации да се спазва горе-долу интервалът от 30 минути.