Author Topic: Новото трасе до Дървеница  (Read 421372 times)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #940 on: 05.05.2013, 23:53:29 »
Имам впредвид, не да отпадне буквално, ами да минава по Симеоновско само тя, а не и трите предложени, извинявам се ако не съм се изразил неправилно.

А това да"отпадне" буквално и на мен ми "бърка в джигера" не само на теб.

Както споменах, и на мен да ми преместят 3 линии и аз ще изляза да протестирам разбира се, нормално е, същото бих направил ако след 2 години заради метрото в Младост ми спрат рейсовете, или ги преместят.
« Last Edit: 05.05.2013, 23:56:50 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #941 on: 06.05.2013, 00:35:55 »
Който ще ходи от Студентски град до НДК ще ползва трамваят до Графа и после с тролей/пеша за една спирка или трамваят до канала и оттам автобус до НДК. Студентите ползват карти и не би трябвало таксуването да бъде проблем.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #942 on: 06.05.2013, 02:01:19 »
Да не говорим, че Благун, мисля, каза, че след изграждането на ТБ трасе по бул."Арсеналски", А102 може да се пренасочи през НДК. Тогава се оголва единствено спирката при ул."6-ти септември", но не вярвам да има голям поток точно към нея. В допълнение - с преминаването на А67 през МС Димитров може А102 да поеме маршрута на А94 и в Студентски, така нищо няма да се загуби. Разбира се при такава схема една целодневна кола от А102 отива на А67.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #943 on: 06.05.2013, 09:05:28 »
Преди да довозвате до метрото, имайте предвид, че към момента то е почти претоварено, а след завършването му до Дружба и Младост 4, ще стане съвсем неизползваемо за Дървеница и Дианабад.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #944 on: 06.05.2013, 09:27:25 »
Който ще ходи от Студентски град до НДК ще ползва трамваят до Графа и после с тролей/пеша за една спирка или трамваят до канала и оттам автобус до НДК.
Това е несериозно. Хората имат нужда от бърз транспорт, не от панорамни обиколки. Това, което предлагаш увеличава времепътуването грубо с 15 минути. За човек, който ползва ГТ, за да ходи на работа това са изгубени 30 минути дневно или 2:30 часа седмично. Така ли ще спечелиш одобрението им?

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #945 on: 06.05.2013, 09:33:39 »
Преди да довозвате до метрото, имайте предвид, че към момента то е почти претоварено, а след завършването му до Дружба и Младост 4, ще стане съвсем неизползваемо за Дървеница и Дианабад.

Да, но има още накъде да се развива от гледна точка на интервали на движение и дължина на влаковете.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #946 on: 06.05.2013, 10:54:49 »
По мои наблюдения голяма част от студентите на НДК се прекачват на рейсовете, движещи се по Евлоги Георгиев и България. Дали ще се прекачват на НДК или на Драган Цанков според мен няма кой знае какво значение. Ако ходиш до НДК, то действително ще е малко по-бавно и то основно заради чакането на връзка със другия транспорт. Тогава според мен е добре 94 да се пусне от Хотел Вега наляво и после по Симеоновско шосе и по маршрута си до кино Одеон, а след евентуално преправяне на Фритьоф Нансен на двупосочен - да върти около НДК. 102 и 88 трябва да се запазят по Габровски.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #947 on: 06.05.2013, 22:27:38 »
Да, но има още накъде да се развива от гледна точка на интервали на движение и дължина на влаковете.
На дължина вече няма накъде. На интервали би трябвало да може, ама на практика май също ще се окаже невъзможно.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #948 on: 07.05.2013, 13:52:11 »
За мен ситуацията е следната. При пускането на трамвая ще отпаднат или всички автобуси или компромисен вариант само 94 като най дублиращ се със бъдещия трамвай. Но ситуацията в района е следната най много пътникопоток в района генерира Студентски град, а най добре обезпечен с транспорт е Мусагеница. Така се получава че Мусагеница които и сега не са зле с транспорта ще получат трамвай който не е и ясно колко и ше ползват за сметка на Студентски град които ще загубят едната си линия към Центъра. Отделно 94 прави връзка на студентите с факултетите на Университета около Семинарията и УАСГ и тези връзки ше се загубят. Друга връзка която ще се загуби е със втори метродиаметър при Хемус, това важи и за жителите на Дианабад. Връзките на хемус и НДК са далеч по важни от Графа и то като имаме бавния маршрут дотам. Не пишете за трамвая като манна небесна. Едва ли не има трамвай и става супер. С какво трамвая в конкретния случай подобрява транспорта в района. Иначе по всеки  булевард може да се измисля трамвай, е така да има.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #949 on: 07.05.2013, 18:25:44 »
Точно така. Затова не трябва да се допуска минимална промяна в автобусния транспорт и точно това трябва да отстояват в Дианабад. А не да се аргументират с трънки и глогинки.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #950 on: 08.05.2013, 00:45:56 »
Трябва изрично Постоянната комисия по транспорт да се ангажира, че няма да се правят промени в другите видове транспорт. Да се правят периодични преброявания на пътникопотока и ако се налагат маршрутни промени, да се обяви ново обществена среща за засегнатия квартал. На нея и двете страни да си заявят позициите. Например - пуснахме трамвай, пътуващите по дадена линия намаляха под критерии, които ползваме от години; възнамеряваме експериментално да променим маршрута на дадена линия, за няколко месеца, очакваме вашите предложения. Решенията на комисията в момента (изобщо), базирани само на предложения в деловодството или в общината, за смяна на маршрути на линии са неправилни, защото не се правят такива обществени обсъждания, за да се видят достатъчно гледни точки.
Лично аз искам трамвая в този маршрут и запазване на всички останали транспортни линии в сегашния вид. Когато пътуващите изискат ново направление, нека се осигури експериментална маршрутна промяна. Сигурен съм, че нещата в момента се представят пресилено (няма места за паркиране, трамвая ще шуми, ще е бавно, ще е опасно да пресичаме линията, за да си влезем в блока, ще има вирации и пр.), защото ще има големи избори.
« Last Edit: 08.05.2013, 00:48:17 by tm0 »
------------------------

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #951 on: 08.05.2013, 09:36:21 »
Попринцип всеки иска пред блока му да минават линии за целия град, а ако може и за Витоша  :D Конкретно по Габорвски 1 трамвай и 3 автобуса според мен ще са много, вече е въпрос на анализ къде и как да се променят маршрутите. На общественото обсъждане щяха да бъдат изнесени данни за пътникопотоците по всички линии по Габровски, включително прекачвания, интервали и т.н. НО "гражданите" НЕ пожелаха да ги чуят...
Именно затова нека предлагащите обществени обсъждания по даден проблем да си направят труда да присъстват на вече провело се обсъждане по проблема и тогава да коментират ;)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #952 on: 08.05.2013, 18:45:28 »
А не може ли просто 94 да се скъси до Семинарията, за да обслужва ВУЗ-овете наоколо? Тогава повече от 4 коли няма да са необходими и дето ще ги наливат в безсмислени линии като 114 и пр., по-добре да си оставят връзката. Или може да се остави само 102, който да минава по маршрута на 94 през Студентски град, а 94 се бастисва и готово.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #953 on: 08.05.2013, 19:05:00 »
Вслучай, че 94 ще се закрива, то по-добре трамваят да се пусне направо по Никола Габровски към Студентски град и да върти някъде при Зимния. Или да има и двете линии  - по Габровски към Студентски и другата по Г.М. Димитров и Климент Охридски. Тогава и 88 може да се скъси до Дървеница.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #954 on: 08.05.2013, 22:45:33 »
Попринцип всеки иска пред блока му да минават линии за целия град, а ако може и за Витоша  :D
Нищо подобно! Всеки иска 3 безплатни паркоместа пред вратата - едно за москвича подарен от тъста, едно за голфа с газовата уредба и едно за беемвето, с което излиза веднъж седмично до автомивката. Тъй като габаритът на превозните средства на ГТ отнема площ от възможните безплатни паркоместа, никой не го иска.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #955 on: 09.05.2013, 08:49:55 »
Попринцип всеки иска пред блока му да минават линии за целия град, а ако може и за Витоша  :D
Нищо подобно! Всеки иска 3 безплатни паркоместа пред вратата - едно за москвича подарен от тъста, едно за голфа с газовата уредба и едно за беемвето, с което излиза веднъж седмично до автомивката. Тъй като габаритът на превозните средства на ГТ отнема площ от възможните безплатни паркоместа, никой не го иска.

 :fan: :fan:
Най-сетне да си го кажем.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #956 on: 09.05.2013, 12:13:03 »
Много вярно си е.
Веднага се сещам за един пирятел от квартала, който има 3 коли-един вартбург, който седи пред блока му и не го ползва, и още 2 коли, с едната ходи на работа, с другата ходи на кафе тука в Младост, нищо че понякога няма какво да яде, ама е в кафето и колата е спряна отпред.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #957 on: 09.05.2013, 21:56:21 »
Вижте сега! Не може да се твърди, че всички паркиращи по Габровски имат фатална необходимост да паркират там, но от друга страна не може да се задраскат всички места не за паркиране, а ЗА СПИРАНЕ без компенсация отстрани.
Няма смисъл по цял ден да стоят по Габровски колите на магазинерите, ладата-комби със зарзаватите на магазинчето при читалището и т.н. и т.н. Изпращащите деца в 11 ОУ и ползващите поликлиниката може да ползват пресечката ул. Апостол Карамитев. Но за ивицата между Ловния парк и поликлиниката няма нито едно алтернативно място, затова би трябвало да се помисли за оползотворяване на единственото незастроено парцелче между новите блокове и поликлиниката. Ако това е невъзможно или скъпо, по-добре трамваят да е централно разположен, отколкото да се спре или замрази този проект.
По принцип има и друго решение за паркиране, използвано в Италия - има места за краткосрочно (обикновено до 1 час) безплатно паркиране. Италианските коли имат в десния ъгъл на стъклото картонен часовник и всеки си наглася началния час. Ако няма часовник, бележка с часа върши същата работа. По този начин до важни обекти като магазини, училища и градини се гарантира непаркиране за продължително време.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #958 on: 09.05.2013, 22:45:27 »
Като цяло по булевардите не трябва да се паркира. Там се предполага, че колите се движат с по-висока скорост, а спрелите автомобили създават редица опасности - катастрофа при излизане, ако се излиза на заден ход (нещо, което се наблюдава по Патриарха - настръхват ми косите да карам в лява лента), изскачане на пешеходци, деца и пр. А добре, не може ли колите да си карат по линията просто, както е по Графа? Няма чак такъв трафик!
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #959 on: 10.05.2013, 07:49:45 »
Колите могат и ще си карат по линията. Въпросът е за паркирането.
Няма принципи - има улици с разрешено паркиране и без разрешено (а Габровски е улица, а не булевард). Когато една улица премине от единия в другия клас, трябва да се мисли за обектите по нея, останали без възможности за паркиране. Примерът със Сахаров при Младост-1 е пресен: там беше пропуснато да се направи трета лента за паркиране. А колкото и администриране и паяци да има, те няма как да компенсират абсолютната невъзможност да се паркира разрешено в посока Малинов-Йерусалим - няма нито пресечки, нито обособени паркинги. Затова периодичното вършеене на паяците около пазара в Младост-1 няма особен дългосрочен ефект.