Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 395826 times)

Offline ivanovnikolai188

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
  • Линия: ТБ 1 Тролей: 2112
    • View Profile
    • Email
Този модел не отговаря на изискванията - най-малкото няма 3та врата. Според мен ще го пипнат малко, седалките сигурно ще станат "легени" - без тапицерия и ще бъде боядисан в сивата гама. Нека все пак бъдем оптимисти - може да изберат МАН, нищо, че не са на първо или второ място. Надеждата умира последна...  :neznam:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email










Тия май са от тоя род.........ако ще са такива, Господ да ни е на помощ..........Няма да коментирам на какво са замязали след няма и 3-4 години....Ако след толкова години пак до занзибарски автобуси опряхме......Толкова ли са технически неграмотни в тая комисия, дето е оценявала офертите....Аман вече от идиотщини, не стига, че МАН-овете технически съвсем не са доизкусурени, има един поменник забележки по тях,  ами сега и такива порнографски работи като в Етиопия и Танганайка.....
« Last Edit: 03.07.2015, 23:08:36 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Ето класирането по точки:  :neznam: :help: :help:

1. "Джънджоу Юйтун Бус Ко.Лимитед", Китай - 35.09 точки + 59.21 т. = 94.30  :help: :help:
 
2. "Карсан Отомотив Санайи Ве Тиджарет" А.Ш - 32.85 точки + 60.00 т. = 92.85  :help:  :help:

3. "Ивеко Чешка Република" АД - 39.54 точки + 49.46 т. = 89.00

4. "Темса Глобал Санаи Ве Тиджарет" А.Ш - 34.84 точки + 53.50 т. = 88.34  :help:

5. "Соларис Бъс енд Коуч" С.А, Полша - 35.43 точки + 52.14 т. = 87.57

6. "МАН Трак енд Бъс" АГ, Германия - доставя автобуси в София - 34.82 точки + 47.99 т. = 82.81

Кой е източникът на тази информация и откъде се добавят тези допълнителни точки?


http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=10&sub_open=84612&nxt=0

http://infrastructure.bg/news/2015/07/03/2565932_shest_kompanii_dopusnati_do_cenovi_oferti_v_turga_za/

A точките за ценовото предложение всеки може да си ги сметне сам на база на заложените критерии в тръжните правила. Формулата е :
минимална цена измежду всички участници / цена на конкретния производител Х 60. Така Карсан с най-ниската цена получава максималните 60 точки и т.н.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Думи нямам. Тези автобуси приличат на войнишни канчета. Не знам дали има друг европейски град, в който водещ критерий за избор на изпълнител по ЗОП да е цената. Голяма работа като вземем евтини автобуси сега и след пет години бракуваме 2-3 за донори на останалите.  :help:
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Така е, не разбраха, че най-ниската цена ще доведе тези трагични марки в София. Този път няма и 10 години да изкарат. Тези тесни автобуси могат да си ги ползват за персонален транспорт при изборния туризъм. Това нещо не може да вози ежедневно по 70 души бачкатори с икономисаните разписания! Дойдат ли тези автобуси, трябва да махнем всички, свързани с процеса по придобиване на возилата. Концесии няма как да няма - ето защо.
------------------------

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Както казах по-горе, този модел има доста прилики с 1701
Открийте разликите  :arrow:
Като визия и интериор 1701 не е никак зле(само дето няма трета врата), даже в салона му е по-приятно и свежо отколкото в Lion's city, но трябва да се има предвид факта, че към момента поддръжката му не се извършва от СЕ, което прави оценката на негова база неточна. Силно се съмнявам, че той би имал способността да издържи извън гаранционен срок на нашата варварска поддръжка и пътна инфраструктура, а от това, което виждам ми се струва, че Ютонг са доста по-зле. Сетете се какво е положението с Чавдар 141, които репликират дизайн на известната марка Щейр и си помислесе за какво ли става въпрос при тези, когато както е видно се опитват да репликират дизайна на МАН. Казано иначе това вече съм го виждал и не искам да го виждам отново. Иначе и на мен конкурсът ми изглежда странно, защото известните европейски марки се явяват изключение, а всичко останало е турско и китайско. Не вярвам, че това е реалният избор, който може да имаме и силно се надявам да се стигне до провал.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
На сайта на "Ютонг" пише че са най-големия производител на автобуси в света ....

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Ако си мислят, че това са автобуси... може.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
С нашите прекрасни разписания, не ми се мисли каква ще е гъчканица в тези и без това тесни автобусчета. :help:

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Mit 47.474 verkauften Bussen wurde Yutong im Jahre 2012 erstmals weltweiter Marktführer, vor King Long mit 33. 924 Fahrzeugen und der Daimler AG mit 32.888 Bussen.[5] Einer der wesentlichen Exporterfolge 2013 war der Verkauf von 1.000 umweltfreundlichen Stadtbussen nach Venezuela.[6] 2013 festigte das Unternehmen die Weltmarktführerschaft mit 56.068 verkauften Bussen.

През 2012 имат продадени 47 474 автобуса, Даймлер АГ са с 32 888. През 2013 имат 56 068 продажби.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
А Трамкар произвежда по 100 000 бройки трамвайни мотриси годишно, едни от най-модерните в целия свят, и изнася продукцията си на Мелмак за техния извънземен градски транспорт :) Всъщност, може и да е вярна информацията, но сещайте се качеството какво ще е, щом бълват такова количество....

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
клипче за Ютонг


 :devil:

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 800
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Тези автобуси са ужаасни...дано не вземат от тях...

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Нищо чудно стойностите да са верни - Китай е огромна по територия държава, с най-голямо население в света, следователно там пазар за автобуси бол, но по-важното е, че точно заради цената тези измишльотини успяха да завземат навсякъде, където се търсят евтините работи, като се почне от съседите на Китай, цяла югоизточна Азия, арабските страни, бившият СССР, особено източно от Урал и Средна Азия, цяла Африка и Латинска Америка.......Демек където преди играха Икарус, нискобюджетните модели на Мерцедес, Берлие/Рено, Ван Хоол и т.н.,сега китайците са налапали всичко.......Единствената друга такава фирма, за която се сещам, е бразилската Марко Поло, но за нея нищо не мога да кажа......Качеството и дълговечността е съвсем отделен въпрос, просто по тези места бюджетните ограничения и не на последно място комисионните и корупционните практики имат особено важно значение, и съответно резултатите са налице....Китайците си пробутват напудрените боклуци, не за друго, ами защото са евтини.......Оформлението донякъде го докарват, ама а пътувайте с Кинг Конг примерно повече от час, така хубаво ще се научите да псувате като хамали, че няма за къде повече.....А да не говорим за софийските орязани интервали и съответно перманентната блъсканица, направо само за такива кутийки сме......
« Last Edit: 04.07.2015, 17:51:00 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Кои от марките, които са участвали в конкурса, имат представителство в България(респективно гаранционен сервиз тук) всъщност, освен МАН?
« Last Edit: 04.07.2015, 21:01:36 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Iveco със сигурност имат както и Temsa - продали са доста голям брой автобуси в България. :rolleyes:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
На Темса представител е един мой съученик от гимназията, който едвам изкарваше тройки, понеже пет години въобще не седна да учи, не защото беше некадърен и глупав, просто го мързеше да учи и си гледаше кефа.......Но баща му отново, за кой ли път, е партиен кадър и връзкар...Фирмата е Борекс, с управител точно този мой съученик калпазанин - Найден Найденов.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Карсан също има представител за България - варненската фирма Булбус Трейд.
« Last Edit: 04.07.2015, 23:10:17 by Magirus deutz »

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 800
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
И Solaris би трябвало да имат, все пак има немалък брой техни автобуси в България

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Според мен, ако сега се вдигне шум в медиите, като нищо, ще направят така, че да не победят китайците или турците. Все пак, идат избори, пък тия кочини не биха се харесали на обществото.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.