Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 395824 times)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Не мисля. Може ли някаква информация, където да го пише това?  В Турция Ситаро има само в Истанбул, а ако се произвеждаха и там щеше да ги има в цяла Турция, както е с Конектата...
« Last Edit: 24.07.2014, 17:48:15 by bagercho »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Една добра новина, относно останалите 106 Ман-а.

166 805 000 лв. от бюджета за проектите в изпълнение по "Околна среда"

Quote from: Градът.bg
Министерството на финансите е отпуснало над 166 млн. лв. за разплащане по проектите в изпълнение на оперативна програма "Околна среда". Със сумата ще се покрият 100% от верифицираните плащания и тя ще бъде разпределена по равно към всички бенефициенти. Това съобщиха от МОСВ.
 
До ден-два ще бъдат разплатени всички средства към бенефициентите. Става дума за мостово плащане, което ще покрие разходите по проектите в периода от 2-3 седмици, докато Брюксел вдигне прекъсването на плащанията по ОПОС. Когато това стане, парите ще бъдат възстановени в Национален фонд.
 
В момента в процес на верификация са искания за плащане за над 202 млн. лева, които ще бъдат обработени в рамките на 2-3 седмици, след което МОСВ може да изплати и тях.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Чудесна новина! Значи още тази година може да очакваме подновяване на доставките.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
А кои линии се очаква най-скоро да се обновят?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите не се купуват целенасочено за дадена линия, а процесът е верижен. Има линии, които винаги са се считали за важни/ключови, или както искаш ги определи, и по тях приоритетно са се пускали най-новите возила, а старите титуляри от тези линии са заменяли по-старите от не толкова важните... В медиите нееднократно се писа, по кои линии ще се пускат най-вече МАН-овете - 11, 83, 102, 85, 94, 280, 88, 213, 413 и други...

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Аз искам и по 86 да пуснат нови, че сутрин вдигат шум по-разхлопаните :D
Има ли информация за нови доставки? Някъде четох, че още 50 чакаме до края на годината? :blink:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ти се радвай, че по 86 не са пуснали единични автобуси. А и нямаш повод за оплакване, т.к. всекидневно почти половината автобуси по 86 са манове.
Кметът каза, че докрая на септември трябва да дойдат още 26 автобуса.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Не се оплаквам, просто искам да ги гледам през прозореца :laugh:

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Не се оплаквам, просто искам да ги гледам през прозореца :laugh:
Премести се да живееш другаде!  :D

Допълнение:

Кметът каза, че докрая на септември трябва да дойдат още 26 автобуса.
В другия форум сега излезе това:

Quote from: Preste
Не знам дали е коментирано,но днес разбрах ,че автобусите пристигали на собствен ход. Един познат вчера се е връщал от Сърбия и е засякъл още два някъде около Бяла Паланка.
Там повечето потребители са лаици в редица теми, така че може и нещо друго да е, но винаги има риск и да е нова доставка! :)
« Last Edit: 29.08.2014, 20:28:06 by difian »

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • |MCMXLVIII|
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
То в медиите се тиражират различни информации, някъде пишеше даже, че всичките трябвало да дойдат до края на годината и не е невъзможно, но колко е вярно и дали ще стане...

Има ли информация за другата поръчка за 170-те автобуса? :/

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
С риск да си изпрося наказание ще попитам следното: защо нови автобуси ще се пускат по А94 и А280? От една страна стана ясно, че жителите на Ст. град не плащат данъци, но от друга нека не забравяме, че тези линии се обслужват от МАН и Конекто, които са в по-добро състояние от О 305 G и Икарус. Лично аз смятам, че първите линии на "Малашевци" с нови автобуси трябва да са 85, 120 и 310.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
С риск да си изпрося наказание ще попитам следното: защо нови автобуси ще се пускат по А94 и А280? От една страна стана ясно, че жителите на Ст. град не плащат данъци, но от друга нека не забравяме, че тези линии се обслужват от МАН и Конекто, които са в по-добро състояние от О 305 G и Икарус. Лично аз смятам, че първите линии на "Малашевци" с нови автобуси трябва да са 85, 120 и 310.

MAN и Конекто от 94 и 280 ще отидат по други линии. Не е логично на най-натоварените маршрути да не са най-новите рейсове, независимо откъде минават.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Чак наказание - не, по-скоро недоумение, че не знаеш и не разбираш, каква е процедурата. По същата логика защо пускат и по 11 и 83?!

Автобусите не се купуват целенасочено за дадена линия, а процесът е верижен. Има линии, които винаги са се считали за важни/ключови, или както искаш ги определи, и по тях приоритетно са се пускали най-новите возила, а старите титуляри от тези линии са заменяли по-старите от не толкова важните...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Има ли информация за другата поръчка за 170-те автобуса? :/
170-е автобуса бяха от по-минал етап. Положението сега е следното - има одобрено финансиране от ОП Околна среда за 126 автобуса, има сключен договор, който се изпълнява. Но... еврофинансирането е замразено и СО преговаря за заем за 106 автобуса + 5 трамвая. Оттук нататък, ако европлащанията се възстановят, вероятно ще имаме още 106 автобуса със заем освен 126-те. Ако ли не - заемът ще отиде, за да си платим договора за 126 возила.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Чак наказание - не, по-скоро недоумение, че не знаеш и не разбираш, каква е процедурата. По същата логика защо пускат и по 11 и 83?!

Автобусите не се купуват целенасочено за дадена линия, а процесът е верижен. Има линии, които винаги са се считали за важни/ключови, или както искаш ги определи, и по тях приоритетно са се пускали най-новите возила, а старите титуляри от тези линии са заменяли по-старите от не толкова важните...
Да, прав си. От друга стана, за момента 11 и 83 са с няколко нови коли и не са първите линии от съответния гараж с обновен ПС. Предполагам, че според горния цитат най-запазените О 305 G ще заменят Икарусите. А какво се движи по 20, 21/22, 23 и има ли смисъл да се пуснат 3ХХ там, ако се преместят в "Малашевци"? 
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • |MCMXLVIII|
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Има ли информация за другата поръчка за 170-те автобуса? :/
170-е автобуса бяха от по-минал етап. Положението сега е следното - има одобрено финансиране от ОП Околна среда за 126 автобуса, има сключен договор, който се изпълнява. Но... еврофинансирането е замразено и СО преговаря за заем за 106 автобуса + 5 трамвая. Оттук нататък, ако европлащанията се възстановят, вероятно ще имаме още 106 автобуса със заем освен 126-те. Ако ли не - заемът ще отиде, за да си платим договора за 126 возила.
Благодаря!

Иначе сега виждам, че в сайта на ОП Околна среда пише, че 126-те автобуси трябва да бъдат доставени до средата на следващата година т.е. 2015-та. А за финансирането пише само, че е по оперативната програма, за заеми не се споменава, но може би не му е и мястото там да пишат за тях... :neznam:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Да, прав си. От друга стана, за момента 11 и 83 са с няколко нови коли и не са първите линии от съответния гараж с обновен ПС. Предполагам, че според горния цитат най-запазените О 305 G ще заменят Икарусите. А какво се движи по 20, 21/22, 23 и има ли смисъл да се пуснат 3ХХ там, ако се преместят в "Малашевци"?
Абсурд, по орландовските селски линии да се пускат съчленени автобуси. Като цяло е абсурд да се пращат разпадащи се 305-ци в Малашевци.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Не съм съгласен с идеята на Т_4 за изпращането на 0 305 G в "Малашевци". Серия 300 е изтезана до краен предел след повече от 10 години мъчение по булевард "Гоце Делчев" и линии като 102 и 83. От тези автобуси не става нищо вече. Ако успеят да стегнат някои от тях в работен вид ще е добре, но почти всичко подлежи на бракуване. Аз като нормални автобуси намирам само 361, 359 ми се струва по-приличен, 373, 371, 343 и 355, който така или иначе ще остане, защото в момента е на ОР, но сред останалите всичките ми изглеждат като бараки. От тези в четвърта автоколона 1631 за мен изглежда ужасно и вероятно е един от най-старите ако съдя по предницата му и по това, че е тук от 1993-та година, което не ме кара да имам особено доверие към него. 1633 скоро мина ОР и вероятно ще остане, 1635 е Хюреиз Хюлиез, който изглежда ужасно, последният му основен ремонт е на повече от 5 години и не го виждам да остане, 1637 вече е скъсал шаси и е под въпрос, 1639 също, 1641 ще остане, 1643 има 5 основни ремонта за малко повече от 20 години, което е показателно, макар че към момента го намирам като автобус, който се държи в работен вид, 1645 ще остане. От 13-та серия може би единствен, който изглежда добре е 1399. Имайте предвид, че има и поддържани автобуси, на които не може да им се видят гредите, но на пръв поглед изглеждат заблуждаващо добре. И 365 изглежда много добре и явно е бил поддържан поне повърхностно, но в момента и той е на редицата за потенциален брак. Да не забравяме стразбургската партида. От нея май само 759 има потенциал да остане, всички останали трябва да се бракуват колкото се може по-бързо.
« Last Edit: 30.08.2014, 10:46:34 by blagun »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Донякъде съм съгласен за фактора "Важна/Неважна" линия, но има и друго - всички плащаме по 1 лев при пътуване, честно ли е всяка нова доставка да отива винаги първо за едни и същи линии, а за останалите каквото е останало в гаража на доизживяване?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Донякъде съм съгласен за фактора "Важна/Неважна" линия, но има и друго - всички плащаме по 1 лев при пътуване, честно ли е всяка нова доставка да отива винаги първо за едни и същи линии, а за останалите каквото е останало в гаража на доизживяване?
Както нееднократно е обяснявано, има сложни линии, които са "орисани" да бъдат винаги обслужавни от автобуси в най-добро техническо състояние. Изобщо не е въпрос до престижен и непрестижен квартал - Икарусите по А120 и сдуханите 305-ци по А76 минават през редица престижни квартали.
« Last Edit: 30.08.2014, 10:52:49 by blagun »