Не съм съгласен с идеята на Т_4 за изпращането на 0 305 G в "Малашевци". Серия 300 е изтезана до краен предел след повече от 10 години мъчение по булевард "Гоце Делчев" и линии като 102 и 83. От тези автобуси не става нищо вече. Ако успеят да стегнат някои от тях в работен вид ще е добре, но почти всичко подлежи на бракуване. Аз като нормални автобуси намирам само 361, 359 ми се струва по-приличен, 373, 371, 343 и 355, който така или иначе ще остане, защото в момента е на ОР, но сред останалите всичките ми изглеждат като бараки. От тези в четвърта автоколона 1631 за мен изглежда ужасно и вероятно е един от най-старите ако съдя по предницата му и по това, че е тук от 1993-та година, което не ме кара да имам особено доверие към него. 1633 скоро мина ОР и вероятно ще остане, 1635 е Хюреиз Хюлиез, който изглежда ужасно, последният му основен ремонт е на повече от 5 години и не го виждам да остане, 1637 вече е скъсал шаси и е под въпрос, 1639 също, 1641 ще остане, 1643 има 5 основни ремонта за малко повече от 20 години, което е показателно, макар че към момента го намирам като автобус, който се държи в работен вид, 1645 ще остане. От 13-та серия може би единствен, който изглежда добре е 1399. Имайте предвид, че има и поддържани автобуси, на които не може да им се видят гредите, но на пръв поглед изглеждат заблуждаващо добре. И 365 изглежда много добре и явно е бил поддържан поне повърхностно, но в момента и той е на редицата за потенциален брак. Да не забравяме стразбургската партида. От нея май само 759 има потенциал да остане, всички останали трябва да се бракуват колкото се може по-бързо.