Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
В Общината мислят за удобството на хората, като ги насочват към използването на лични МПС-та Ако Общината и ЦГМ искат реално да подобрят градския транспорт, на първо време трябва да вдигнат средната скорост на придвижване, иначе казано да натегнат разписанията, за да се премахне това безумно влачене и изпускане на светофари. Където е възможно, да се обособят бус-ленти и трамвайни трасета.В средносрочен и дългосрочен план трябва да се инвестира в изграждане на нови и реконструкция на съществуващи трамвайни и тролейни трасета, закупуване на още превозни средства, изследване на пътникопотоците и създаване на нова маршрутна схема, довършване на електронното таксуване, нощен траспорт и т.н. В момента и да решат повечето шофьори да слязат от колите, транспортните оператори нямат кой знае колко свободни коли, за да обслужат линиите с повече коли и да поемат повече пътници. А и Общината първо трябва да увеличи транспортната задача, сиреч парите, които се дават на операторите.
Колко сложно е сега... Преди обвинявахме Любчо Христовски за всяко некадърно действие, сега Общината...
В неделя вечер времето за пътуване от Централна гара, с метро, до Дружба е 36 минути. След което следва 20-минутно чакане на наземен отвеждащ транспорт. Ако обаче се качите на автобус 404 (интервал 30 минути), може да стигнете по-бързо, без стълби, преходи, прекачване и по-малко чакане!
Със само седем курса на ден в делник пик, липса на връзка с гара Владая и интервал почти час 58 ще е явен въздуховоз. По-добре да бяха подсилили 59 с допълнителна кола.
Хахаха и докато селския 59 става на 13 минути в час пик, от утре и ТБ 6 и 7 са на 15 мин вечерен пик с разстановка 7-4-5-3. Айде честито Люлин
Хахаха и докато селския 59 става на 13 минути в час пик, от утре и ТБ 6 и 7 са на 15 мин вечерен пик с разстановка 7-4-5-3. Айде честито Люлин :