Метрото под улица „Гео Милев“ предполагам ще е с интервалите на движение, с които е линия 2 - 8 до 12 минути, което е колкото деветката, но с допълнителното влизане и излизане от станцията, подлези, стълби и асансьори..., но все пак ходенето пеш е здравословно де, има си колела, има си мотори, има си начини тази неоптималност да се замени с нещо не толкова замърсяващо като личния автомобил. Това не е майтап между другото. Трябва да има подигравателни кампании, които да изтъкват неадекватността на пълната замяна на наземния транспорт с метро, където не е оптимална. Точно затова ние с един познат от „Гео Милев“ измислихме идеята за този клон на метрото през бившата „Подуяне Разпределителна“ заедно с интермодален терминал там, но кой да мисли. Това е типичният модел на мислене на българския политик от последните повече от 20 години - с какво хората са заслужили да им дам нещо, без да им взема еквивалентно, ще им давам аз безкористно, я да си налягат парцалите, властта е моя, аз решавам кое, как и защо. Ако аз управлявам София някога в бъдеще след като този клон бъде завършен от тези шест станции, които са замислени бих затворил за ползване поне две и деветката няма да се пипа.