Качиха го тъкмо. Интервалът е 60 мин.
Гледам разписанието на линия 63. Излиза, че обслужването на квартал Бояна се е влошило значително.
В празнични дни има 17 курса - всеки тръгва точно на кръгъл час от Цар Борис III. От тези 17 курса - първите два и последните три са само за Бояна. Останалите 12 ще са пълни с планинари и за хората от Бояна ще е трудно да ползват автобусите.
Със сигурност курсовете в празник сутрин и вечер (тези, които са само до Бялата чешма) преди бяха повече. Под преди - имам предвид, когато линия 61 още не съществуваше.
Като човек, който (вероятно наивно) очакваше позитивна промяна в транспорта след кметските избори, съм силно разочарован, че получаваме повече от същото.
Няма значение кой е кметът. Причината е в цялостната система - при която големите бизнеси, свързани с автомобилите (вносители, авточасти, сервизи, горива) диктуват правилата така че да няма удобен обществен транспорт. Трябва да се радваме на това, което има сега, защото това ще е последният момент в историята, когато ще има тези интервали (Х коли). После трябва да се радваме на следващия момент, защото той ще бъде последният момент в историята, когато ще има интервали Х-1 коли. След това ще дойде моментът, когато ще стане Х-2 коли. и т.н. Никога няма да има връщане назад към по-доброто. Тъжно, ама такава е реалността. И задръствания ще има и през нощта.
204 вероятно никога не е бил на такъв интервал уикенд, и не е само той.
Обективната истина е, че вечерни интервали в празник от преди (от едно друго време - преди 30 и повече години) са по-малки от днешните делничните интервали за върховите часове.
Относно горния коментар: ако има пари (демек заплати), има и хора. Щом няма хора, значи парите и условията не удовлетворяват търсещите работа. Пазарна икономика.
От 35 години я слушам тази мантра. Не съм видял един пример, който да я доказва. Истината е, че системата работи според интересите на определени кръгове хора.
Не мразя южните квартали, мразя това, че едни квартали са приоритетни пред други и трябва на абсолютно всички квартали да се обръща еднакво внимание
Винаги го е имало това едни квартали да са малко повече "глезени" от други.
Важното е нещата да бъдат така, че дори и най-малко "глезените" квартали да получават едно добро ниво на транспортно обслужване.