Прекарване отдясно на трасето в долната част на Черни връх е практически невъзможно - излизането от Арсеналски би пресичало всички ленти, а сближаването на коловозите трябва да стане между "Земята и хората" и острова на трамвайната спирка, т.е. да се прецепят под остър ъгъл няколко ленти. А ликвидиране на острова и преконфигуриране на цялото кръстовище при Макдоналдс е гигантска инвестиция, а и надали си струва при неизясненото бъдеще на ТМ трасе в тунела на НДК. А94 сам си организира БУС-лента, като се придвижва в посока Фритьоф Нансен лентата за десен завой.
От Баучер до Хладилника би било резонно, но пак е въпрос на недостигащи пари, а и на неизяснено бъдеще и на това трасе след удължаването на МД2. Все пак в изграждането на трасето над метростанцията СО участва само в рамките на съфинансирането по проекта МД2, докато нагоре сама трябва да си го финансира.