В цивилизацията хората строят и временно трасе (варианта).
Има разлика между "някога някъде са построили" и "строят при всяка промяна". И в най-богатите градове се прави икономически анализ, какво си струва и какво е прекалено скъпо. При толкова трасета, плачещи за основен ремонт в най-близко време, да говорим за временно трасе по бул.България за има няма месец, е чисто търкане на клавиатури. Булевардът позволява паралелен автобусен транспорт, т.е. дали ще се влоши транспортното обслужване, зависи единствено от интервалите на заместващите автобуси.
При двойнопътните жп трасета оставят единия път за движение при ремонт на другия. Но там говорим за габарити, позволяващи работа за строителната техника при движение на влакове по другия път. При трамвайни трасета примерно по К.Величков това би могло да се случи, но не и в тясната лента на автономното трасе по България. А и имаме преход от бетон към баластова призма, както и подмяна на ККМ.
"Успокояващото" е, че явно през това лято ще правят отсечката от Гешов нагоре, явно другото лято ще е от Гешов надолу, а третото лято - изграждането на кръстовището на 2 нива... Не знам, колко фирми разполагат с подходяща строителна техника (демек дали СК-13 е толкова безценна, та я допускат да работи при такова "високо" качество), но според мен можеха да пуснат паралелно 2 поръчки за целия участък на ТМ трасе.