Въпреки логическото противоречие, велоалеите са по-опасни и наистина неподходящи за пешеходни улици, поне с този габарит. По тях велисопедистите карат бързо, което е опасно за пешеходци наблизо, особено с ниската култура на спазване на алеите сред българските пешеходци. С колело по просто пешеходна зона, без никакви преференции и пълно с хора, велосипедистите щат не щат карат бавно сред тълпата и рискът е много по-малък. На тази велоалея просто не й е мястото там - няма място. И без това на нищо не прилича.
Иначе аз съм доволен от развитието на сагата, София заслужава поне едно място в града, с което да се гордее, макар да съм силно скептичен към изпълнението на този проект. Не съм сигурен и каква точно е драмата с обществените тоалетни, стига да са канализирани.
Вероятно би било възможно да се оставят в декоративен и затревен вид релси, може би едноколовозни, по които в краен случай да се пускат трамваи с предупредителни табели, но не ми се струва много практично и безопасно по никой начин.