Незнам как звучи идеята, то е било коментирано и друг път, трамвай 7, дори като скоростно трасе да продължава да се движи по бул.България след моста на Витошка по посока стадион В. Левски, като при Евлоги Георгиев трасето ще минава от северната страна на реката, където е градинката с велоалеята мисля, пресича Графа и се съединява с трасето от пл.Журналист и завива по Гурко към Алабин, после по Мария Луиза през халите, лъвов мост, ц.гара (надл. Надежда), междувременно някаква линия примерно 7а, 16 или друг номер, която да е обслужвана от мотриси със заден пулт или пендели от Борово и на Скобелев (Витошка) да се създаде триъгълник по подобие на Кораб планина и хотел Москва, а тм 1 с такива мотриси също да върти там, по тунела си остава трасето, то ще пресича това на тм 7 на кръстовището при моста на влюбените и от там ще минава тм 3, тм 6 ще е до съдебната палата. Граф Игнатиев по ОУП преди години мислеха да го правят също пешеходен и трамвая да е по Гурко. Мисля, че този вариант е доста оптимистичен за извозване по бул. България в предвид, че след 3 години и Дружба ще е покрита с метро и може да се мисли за редуциране (или спиране) на 204 и/или 604 , дори от екологична гледна точка. Тук за разлика от едно друго място, което вече не споменавам трамваят наистина би бил алтернативно трасе на 204, 76, 64, 604 от новия мол България, чак до стадион Васил Левски защото цялото трасе ще е автономно, няма да криволичи (както това през надл.Надежда), може да се помисли и за тунел под орлов мост (макар,че ще трябва да се съобрази с трасето на М3) и да излиза на Иван Асен/Шипченски проход, да се обособи за нормалнорелсов трамвай от Борово, чак за Шипченски проход към гара Искър. Но идеята е добра ако се направят Графа и Витошка пешеходни.