Нещата са обвързани и изглежда има някакво пробуждане на партията на "скобелевските баби" (думата спешно се повтаря в мотивите и в писмото). Очевидно няма начин да оцелеят едновременно трасетата на ТМ6 и 1/7 и да са в съответствие с нормативните изисквания. Естествено, че трасето на ТМ1/7 не може да се жертва, а и предложението по Патриарха (все още неотменено официално) си е недоразумение, което ще забие зверски Петте кьошета. Затова се жертва трасето на ТМ6 и тръгват проучвания за обслужването на Черни връх/Арсеналски (пише си го в проекторешението). BTW: Какво е натоварването на ТМ6 в южния му участък понастоящем?
Дали всичко това е насериозно или просто умиване на ръцете запред "скобелевските баби", ще покаже времето. Съдейки по противоречията, които Илиян отбеляза, нещата далеч не са премислени и избистрени. Според мен решението ще се приеме, но ще се реализира, "когато има пари", т.е. неясно кога.
По въпроса за тролеите - по-добре би било ТБ6 да се пренасочи към НДК и Г.Делчев.