Само от мапс-а ти казвам, че освен, че няма никакъв знак, тая маркировка грам не се вижда. Особено ивицата, очертаваща край на платното, най-вероятно въобще не си личи. Осевата и тя 100% няма нищо светлоотразително в нея останало. А това, че няма дупки, не значи, че не е хлъзгаво. То и на Своге нямаше дупки, пък се оказа, че асфалтът не отговаря на никакви стандарти. Е, накрая осъдиха шофьора, щото е най-лесно - не се изисква да доказват нищо. Съгласно ЗДвП, ако има катастрофа, и няма друга видима причина, причината е несъобразена с пътните условия скорост. А несъобразена е всяка позволена скорост, под която не би се стигнало до катастрофа. И така прокуратура и народна милиция не трябва да доказват нищо, освен, че шофьорът не е бил пиян, че евентуално не е карал с превишена скорост и че не го е ударил друг. За другото се е погрижил зкаонодателят, така че никой в АПИ да не понесе отговорност за липсата на маркировка и знаци. А ако според тебе няма нужда от такива, за чий се мъчим да ги учим за книжка - да асфалтира само АПИ и после който както знае, така да се оправя - явно според тебе няма нужда пътищата да са сигнализирани адекватно и това не е фактор за катастрофи. Да се чуди човек на акъла на простите немци и французи за какво дават толкова пари за маркировки, мантинели и знаци. Будали. Ние сме го измислили - шофьорът е винаги виновен.