Идеята е, че 1+3 щеше да даде връзка между Иван Вазов и халите на около 15 минути, което се би получило и при евентуално разделяне на ТМ6.
При сегашните интервали на линиите, надробяването им чрез разделяне, е излишно и ще влоши обслужването. В крайна сметка има безплатно прекачване до 30 минути, което би свършило работа при синхронизирани разписания/осигурени връзки. Ще дам А84/А188 и А85/А285 като примери, където транспортното обслужване се влоши след разделянето. А213 пък е пример за обратното - в момента е с по-малко коли спрямо времето, когато бяха А213 и А214 (например в празничен ден двете линии бяха на 22 минути през деня, в момента А213 е на 24). '
От прочетеното до момента стигам до извода, че има консенсус, че ТМ3 след гарата е неефективен - защо тогава не се скъси до там, ами ще ходи до Орландовци? Ако се направи да минава на 3-4 минути преди/след ТМ4, прекачването ще достатъчно удобно и 30 минути ще стигат.
Има ли информация за курса на ТМ3 с новата разстановка?