На карат автобусите им бяха нови преди 10 и повече години, но вече остаряха и за това изглеждат различно, защото по тях се появиха гаражни изпълнения. А относно климатика, то когато е сключвана концесията не е било изискване. За пример сега МТК имат само рейсове с климатик(май само няколкото рециклирани бмцта нямат). А друг още по-ярък пример са автобусите на СА от същия модел, те също нямат климатик, а са купени последни от всички конектота в София. Така че просто тогава климатикът не е бил такава основан екстра, както сега.
Относно самите концесии- ако трябва да бъда честен, и зависеше от мен, съм на 100% склонен да отдам абсолютно всички „селски“ линии на концесия, ако се гарантира, че ще използват само нови автобуси, подходящи и съобразени с пътникопотока. Мразете ме, но това е моето мнение.