Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563027 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1740 on: 01.02.2013, 10:22:50 »
И на кого си продават автобусите Карат, че ми стана интересно ? ;)

И на мен ми е интересно и все си мисля, че не се продават, просто е поемат някои линии. Аз няма откъде да знам, сред шофьорите е лансирана тезата, че са продадени. Имам още доста догадки, ама сега няма смисъл да пиша мои версии.
Информацията все пак е от сериозен източник - pepi1997< който има мощна информация за случаващото се в карат, каквато информация няма почти никой друг, дори и аз.
« Last Edit: 01.02.2013, 11:31:34 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1741 on: 01.02.2013, 12:38:41 »
На мен ми се струва, че разковничето къде, как и защо отиват автобусите на Карат С е в този текст:
Quote
Два маршрута ще получи Петко Ангелов от “Товарни превози”, който бил приготвил автобуси марка Мерцедес с двигател евро 5 плюс. В понеделник или най-късно във вторник ще подпишем договори, увери Александър Държиков.
източник
Ясно е, че "Товарни превози" няма как да "подготви" толкова бързо доставка на нови автобуси, при това за линии, които не са с дългосрочна концесия, така че е най-вероятно Карат да си дават автобусите точно там, дали ги продават или наемат не мога да гадая.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1742 on: 01.02.2013, 19:19:35 »
Автобусите са за "Товарни превози", и ще се движат по линии 9 и 11 за там са необходими 10 коли за 9-та и 8 за 11-та, останалите три най-вероятно ситотата ще са резервни.  ;)

или че е станало нещо такова като в Пловдив? Мисия невъзможна?

Ако помниш преди 2-3 години точно така стана "Хеброс" бяха дали автобуси на "Волан транспорт 93" във Търново, и на така наречения "месар", за да участват на конкурсите. И сега тези автобуси са в Пловдив и Пазарджик. ;)

Новият адрес на Каратските автобуси:

« Last Edit: 01.02.2013, 22:02:01 by difian »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1743 on: 02.02.2013, 12:30:14 »
И предполагам вече сте разбрали, че 9028 и събратята му от понеделник започват да обслужват каратските линии в София, да няма учудени и да не ги пишете в Актуална информация.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1744 on: 02.02.2013, 12:50:03 »
Това не е ли нарушение на договора? Що за логика да пратят/продадат по-нови автобуси. Реално старото Конекто е много хубав автобус, но след като подписан договор и се плаща за нова автобуси, то е редно да се движат такива. Единствено по линии 69 и 70 има някакво оправдание.
Предполагам, че 9028 и ко ще пътуват по А10,А14 и А54. Не вярвам да излязат по А84 или А404.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1745 on: 02.02.2013, 12:53:07 »
По 204 би било перфектно с тях. Преди 2-3 седмици е имало проба с 9023 или 9028, не помня вече. Също и неплащането от общината на превозвача е нарушение на договора, но аз съм сигурен, че от Карат С много внимателно са го чели и знаят какво да правят, без да търпят неблагоприятни за тях последици, нещо, което в СО едва ли ще се случи скоро.

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1746 on: 02.02.2013, 12:53:19 »
Съвсем логично е да стане така. На мен друго ми е интересно. Сега като нископодовите коли ще са с 18 по-малко, дали съчленените ще излизат и в неделя на линия или наличните Конекто ЛФ ще стигат. Не, че не подозирам и вариант, дори да не стигат в дадени моменти, вместо да излезе дълъг, да пуснат някое старо Конекто :rolleyes:

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1747 on: 02.02.2013, 12:54:38 »
Със 7 къси в неделя на 204 остават 11 ЛФ в гаража.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1748 on: 02.02.2013, 19:55:09 »
И какво сега така и не разбрахме продават ли ги тия автобуси или само ги пращат да попълнят липсите?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1749 on: 02.02.2013, 20:33:43 »
Мисля че ги дава под наем, като използува това и за участие в бъдещ конкурс за транспортен оператор.........
Спрете си просташките мнения !

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1750 on: 02.02.2013, 21:41:50 »
Аз разбрах, че са купени от нашият превозвач, и е взел тези, защото има изискване по тези линии, да вървят автобуси минимум евро 3. ;) Евентуално с тях ще участва на бъдещ конкурс до 6 месеца. ;)

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1751 on: 02.02.2013, 21:45:06 »
Тоест може да си ги чакаме обратно ли?

И предполагам вече сте разбрали, че 9028 и събратята му от понеделник започват да обслужват каратските линии в София, да няма учудени и да не ги пишете в Актуална информация.

Или по-точно:
9016, 9020,9021,9022,9023,9024,9025,9026,9027,9028,9029,9030,9031,9032,9033,9034,9035,9036,9040 - общо 19бр.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1752 on: 02.02.2013, 21:46:39 »
Тоест може да си ги чакаме обратно ли?

Тоест не, закупени са от Петко Ангелов, но ако не го приемат на конкурса, нищо чудно да ви ги върне.  ;)

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1753 on: 02.02.2013, 21:54:01 »
Тоест може да си ги чакаме обратно ли?

Или по-точно:
9016, 9020,9021,9022,9023,9024,9025,9026,9027,9028,9029,9030,9031,9032,9033,9034,9035,9036,9040 - общо 19бр.
9034 и 9035 са нископодови. Първият е в Пловдив даже.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1754 on: 02.02.2013, 22:38:08 »
С две думи, ако ги пререгистрират и им свалят инвентарните, няма да ги видите повече, ако им останат инвентарните и Софийските номера, има вероятност след 6 месеца да са си пак при вас. ;)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1755 on: 03.02.2013, 01:11:49 »
Следва да ни информираш своевременно какво се случва с автобусите.
Аз обаче не съм сигурен, ако лизингът не е изплатен все още, дали могат да се сменят регистрационните номера.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1756 on: 03.02.2013, 02:40:14 »
Следва да ни информираш своевременно какво се случва с автобусите.
Аз обаче не съм сигурен, ако лизингът не е изплатен все още, дали могат да се сменят регистрационните номера.

1. Новият собственик поема оставащите лизингови вноски
2. Новият собственик плаща на съществуващия собственик цялата сума, а той пък си изплаща лизинга (малко вероятно)

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1757 on: 03.02.2013, 18:34:02 »
Следва да ни информираш своевременно какво се случва с автобусите.

Днес, се говореше, че новият собственик щял да докарва нови автобуси Мерцедес понеже от 400-те камиона които има, 300 са Мерцедес и има договор с тях. Останаха изненадани като разбраха, че е взел автобусите на "Карат" така,че може би автобусите да ги е взел под наем за 6 месеца, и след това за конкурса да си купи други, и да ви върне тези. ;)
« Last Edit: 03.02.2013, 18:38:35 by lud_pi4 »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1758 on: 03.02.2013, 22:01:56 »
Нима някой би купил машини, без да има гарантирана работа за тях. Кой е толкова наивен да си го мисли.
Спрете си просташките мнения !

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1759 on: 04.02.2013, 19:34:26 »
Автобусите са купени за 3 милиона лева или евро не помня сега, иначе най-отдолу има снима на 9003 по 9-та, да видите как стоят и тук.
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=3099.new;topicseen#new