Author Topic: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)  (Read 534333 times)

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #480 on: 13.01.2014, 14:16:56 »
Въпросът ти не е поставен на нужното място. Работа на ЦГМ е да обозначи тези трамваи като нископодови с климатик , за да излизат на виртуалните табла . Ако не си информиран - това е любителски форум а не официален на някоя от структурите на Градски транспорт.

Смятам, че в началният срок на експлоатaция (когато трамваи са още податливи на аварии) обикновено не се ги обозначава в разписинието.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #481 on: 13.01.2014, 22:16:41 »
Повозих се на новите трамваи. Миришат много хубаво :D, по-тихи са от подобните трамваи, в които съм се возил във Варшава (ама там ги карат както трябва, а не се влачат като в София). В сравнение с метровлаковете, салонът е изпълнен много по-качествено. Впечатление ми направи стабилното отопление – на доста места из салона имаше калорифери, както и до вратите, беше голяма жега вътре. Вратите са снабдени с фотоклетки и светодиодно осветление на нивото на краката/стъпалата. Видях доста камери вътре, предполагам, че водачът може да избира кои от тях да се изобразяват на дисплея (аз видях 3 за обратно виждане и една, която гледаше салона при втора врата, не знам защо точно тази беше избрана да се показва).
Гласовото оповестяване работеше, но беше твърде тихо. На мониторите по тавана пускаха кадри от "5 минути София", както и някаква пропаганда от ЕД :D, а на мониторите по стъклата - маршрутът, като даже е маркирана текущата спирка. За нещастие, спирките не са подредени както в метрото - в съответствие с посоката на движение, но това е дребен детайл. Табелите имат заложена опция да показват след колко време ще се достигне всяка от следващите спирки, но това не работеше. Трамваят си поскърцваше по кривите, примерно на колелото на Иван Вазов.
Вътре е доста просторно, подът не е на едно и също ниво, а при късите секвции е на малко по-високо ниво. Удивително добре, обаче, си пасва с височината на бордюра на НДК, примерно. „Дупката“ между трамвая и тротоара не е страшна. Харесва ми как валидаторите са поставени на логични места, а не закачени на тръбите, до вратите има и перфоратори.. монтирани внимателно върху обвита с изолирбанд тръба.
Като цяло, доста добри са ми впечатленията, дано запазят този си вид по-дългичко и дано някога доживеем по всяка линия да може да се движи такъв трамвай..
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #482 on: 13.01.2014, 22:26:55 »
Имам въпрос като дойдат 10-12 трамвая и предположим, че "бул. България" все още не е ремонтиран (което според мен ще стане докато стигнат толкова трамвай) какво ще ги правим ???

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #483 on: 13.01.2014, 22:29:14 »
Еми беше обявено, че ще ги пускат по 1 и 7.. Ако станат твърде много трамваи.. Ще стоят и ще чакат, сигурно..
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #484 on: 13.01.2014, 22:29:57 »
5та линия. Ремонт на България не се очаква поне до края на годината ;)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #485 on: 13.01.2014, 22:30:29 »
Скърцането вероятно е следствие от различното взаимодействие с релсите в крива - колелата са отделни и могат да се търкалят без да приплъзват. Би трябвало вече да са се сработили и това че са нови надали има значение.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #486 on: 13.01.2014, 22:40:32 »

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #487 on: 13.01.2014, 23:27:32 »
Дистанционно за стрелките с дистанционно управление. Защо и това не вградиха по интелигентен начин не мога да си обясня... :/
Всъщност може да се каже, че е вграден. На таблото на трамвая има копчета за посоките. Когато се натиснат те подават ток към познатата ни черна кутийка, която от своя страна подава радио сигнал до стрелката.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #488 on: 13.01.2014, 23:55:55 »
Трамваите изглеждат супер! Да са ни честити и да си ги ползваме със здраве. Сега е моментът да повторим експеримента от 1995-96, когато вратите на Дюваг се отваряха по заявка. Мисля, че това би спестило от отопление/климатизация, а защо не и в бъдеще трамваите да спират само на спирки, когато е натиснат бутон STOP или има хора за качване.  :rolleyes:
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #489 on: 14.01.2014, 00:19:30 »
Това няма как да стане при нас със заявките.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #490 on: 14.01.2014, 00:29:50 »
Абе това Tram (http://postimg.org/image/dseaf7pn1/) толкова ли не можаха да го преведат на български... Иначе добре, утре може да се разходя да се повозя :)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #491 on: 14.01.2014, 00:38:04 »
И аз това исках да питам, още повече, че в български контекст е неправилно и неуместно.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #492 on: 14.01.2014, 00:45:05 »
Във всякакъв контекст е излишно. Ясно е, че трамваят няма да се движи по тролейбусна линия 5, примерно..
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #493 on: 14.01.2014, 01:02:40 »
Страхотни са новите трамваи, тихи, топли, много меко возят, седалките са меки и комфортни, на мен лично много ми харесаха. Със здраве да си ги ползваме дълги години, честити да са ни и да ги пазим във вида, в който са ни ги предали.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #494 on: 14.01.2014, 01:14:39 »
Във всякакъв контекст е излишно. Ясно е, че трамваят няма да се движи по тролейбусна линия 5, примерно..
Защо да е излишно? Просто трябва да се преведе правилно - правилния превод е "Линия".
« Last Edit: 14.01.2014, 01:26:35 by kernel32 »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #495 on: 14.01.2014, 01:20:29 »
Точно това имах предвид - българският език прави разлика между трамвай и линия, докато в английския тя е размита.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #496 on: 14.01.2014, 01:26:51 »
Поправих се :P

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #497 on: 14.01.2014, 07:59:02 »
И аз се повозих вчера включително и на форумното возене. Хубави и приятни трамваи. Добро впечатление ми направиха седалките. Почти същите са като тези на соларисите(тролеите), но имат по-дебела тапицерия и са по-удобни. Всичко в тях ми харесва. Много се радвам, че най-сетне разполагаме с нови съвременни трамваи и се надявам видеонаблюдението да редуцира възможностите за вандалски прояви и да останат в този вид дълги години.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #498 on: 14.01.2014, 08:14:02 »
Аз не съм доволен само, че са 20...Трябваше повечко, ама е по-добре от нищо... Сега ставаме един от градовете с най-разнообразен ТМ транспорт с куп различни модели :laugh:
I'll be back®

Offline jordan

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #499 on: 14.01.2014, 10:01:31 »
Да са ни честити и да ги пазим и поддържаме :)
Един въпрос към хора от депото, които пишат тук: Каква е причината задната табела на 2302 да не работи?