Аз не виждам нищо лошо в линия с пендели, а за Гората, мисля, че много потребители тук имат много грешно впечатление за това трасе. Наистина имало е Софии, които са се обръщали, но имайте предвид, че Софиите са били много по-бързи трамвай. Освен това при внимателно каране, пендела няма как да се обърне, да не говорим, че ако се пусне от Вишнева надолу по инерция, без тяга, скоростта няма да е чак толкова главоломна, че трамвая да се обърне на завоя, ако му откажат спирачките. А за линиите, добре е да има една "Журналист-Хладилника" и една линия "Журналист- Гарибалди", която да върви по коловоза, който не се ремонтира. Вечер трамваите ще се извъртат през кръга на Журналист и ще влизат в коловоза, по който се извършва активно движение през деня, после на Алабин и Витошка, с една маневра, ще си влезе в правилния коловоз и право към депото. (Например ако движението към депото е в коловоза посока Хладилника, на Алабин продължава направо към Съдебната плата, изтегля трамвая от стрелката 4/10, сменя кабините и след това прави ляв завой и по Мария Луиза към депото)