Цената на Шкода 26Тр е около 900 000 лв. с ДДС. За 15-те електробуса плюс 6 зарядни станции първоначално се говореше за 7,35 млн. евро или по 960 000 лв. на автобус. На каква цена са сключили договора, не знам.
Що се отнася до разхода на електроенергия, тролейбусите и електробусите имат един и същи разход, тъй като електрическото им задвижване е абсолютно идентично. За 12-метров автобус с централно разположен двигател и диференциал средният разход е 1,06 кВтч/км, a за автобуси с двигатели, вградени в задните колела, консумацията може да падне до 0,91 кВтч/км (и двете стойности са без климатици или отопление). Експериментално изследване в София беше изчислило разход от 1,12 кВтч/км за Шкода 26Тр.
Не забравяйте все пак, че при електробусите има допълнителни загуби при заряд/разряд на батериите от порядъка на поне 10%.