Изберете най-достойната Снимка на месеца!
Total Members Voted: 142
Тази година остана ли нещо да чакаме като нови електробуси? Аз имам спомен, че май трябва още 15 Higher-и да дойдат. Малките не ги броя, те не е ясно и кой и къде ще возят. Но май е време да се мисли за поне 30 нови единични автобуса. Съчленените не ги коментирам тук, защото те едва ли ще са електро.
Има подписан договор с Хигер в края на октомври миналата година по последната поръчка на СЕ за 30 електробуса и 10 зарядни. Според графика представен от производителя, всички електробуси би трябвало да са тук към септември тази година.
Тези Хайгер, като на 84 и 123 ми изглеждат доста нескопосано направени. Много бързо се разтропаха, имат разхерматизирани стъклопакети. На обратния полюс са тези на 9-тката на Ютонг. Те изглеждат направени доста добре, не им тропат пластмасите така, дори бих казъл имат много красив и сполучлив дизайн за разлика от западните им аналози тип Иризар. Отделно че издържат 300-400 километра до зареждане, а не само една обиколка като бързозарядните.
Ако махнат тъмните прозорци ще е екстра, или поне по-малък процент затъмняване.
Глупости на търкалета ...
Quote from: Ivo on 28.02.2021, 09:38:46Тези Хайгер, като на 84 и 123 ми изглеждат доста нескопосано направени. Много бързо се разтропаха, имат разхерматизирани стъклопакети. На обратния полюс са тези на 9-тката на Ютонг. Те изглеждат направени доста добре, не им тропат пластмасите така, дори бих казъл имат много красив и сполучлив дизайн за разлика от западните им аналози тип Иризар. Отделно че издържат 300-400 километра до зареждане, а не само една обиколка като бързозарядните.Идеята и технологията им е различна все пак. Хигер е направен да кара по 15тина километра, а Юутонг по 300(теоретично, въпреки че на практика май не е така). Аз лично харесвам Хигер повече, не знам защо, но има повече комфорт за пътниците, като че ли. Меките седалки са предимство за мен. Ако махнат тъмните прозорци ще е екстра, или поне по-малък процент затъмняване. Плюс, че тези автобуси(Хигер) могат безкрайно да се движат стига да имат две/една зависи от маршрута зарядна станции, докато Юутонг могат да се движат х км и после задължително 5-6 часа трябва да киснат в гаража. Аз даже се чудя, дали (ако пуснат нощен транспорт отново) не могат така да прокарат линиите, че да са на хигери нощно време също. Ще е доста евтино, а в същото време комфортно.