Author Topic: Дюваг  (Read 301686 times)

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #220 on: 02.04.2011, 13:23:53 »
 Днеска видях 4413 посока Дружба на сприката на Сердика център,беше със сменени пантографи.Приличаха на тези на Т4Д-М.За съжаление не можах да снимам трамвая,но изглеждаше много добре.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #221 on: 02.04.2011, 15:30:16 »
Не са сменени пантографите а само плъзгачите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #222 on: 02.04.2011, 23:03:48 »
Не са сменени пантографите а само плъзгачите.
Ясно,а защо са им ги сменили?

Всички токоприемници ще бъдат оборудвани с този вид графитни плъзгачи ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #223 on: 03.04.2011, 14:06:42 »
какво точно е съотношението в разходите за движение на мотриса със прикачен вагон и без... защото се опитвате май да спестим нещо което не е никакъв разход...

Да- разходите за ток са повече, но не чак двойно, разходите за заплати, за поддръжка на системата са същите...

като цяло си мисля, че в почти всички ситуации, когато са възможни съчленените ПС са по- добрия избор

(сори, че се връщам на темата от миналата страница)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #224 on: 03.04.2011, 14:08:46 »
Не е за подценяване ефекта от вандалските прояви. В прикачения вагон те са в пъти повече от водещия. Там на практика контрол отсъства напълно.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #225 on: 04.04.2011, 16:29:58 »
4413 при спиране се тресе яко единият геленк. С оглед на това, че са пендели не мога да кажа кой точно, но имах чувството, че двата коша се сблъскват.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #226 on: 04.04.2011, 17:00:12 »
4413 при спиране се тресе яко единият геленк. С оглед на това, че са пендели не мога да кажа кой точно, но имах чувството, че двата коша се сблъскват.

Пенделите имат външна и вътрешна маркировка с означения А и В за двете кабини - може да ги огледаш някой път :). Вътрешната обикновена е над входа на ватманската кабина.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #227 on: 15.04.2011, 20:06:30 »
дайте пример за дюваг със стопове от икарус

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #228 on: 15.04.2011, 20:45:07 »
дайте пример за дюваг със стопове от икарус
Не знам каква е идеята на този пост, но все пак да отговоря: GT6. ;)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #229 on: 16.04.2011, 10:25:15 »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #230 on: 16.04.2011, 15:21:48 »
Ихаааа, какво дупе :)

онтопик: няма нито един Дюваг с оригинална задница. Под оригинална разбирам малките кръгли стопчета и мигачи, подредени 3 броя хоризонтално и един над тях в средата.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #231 on: 16.04.2011, 16:23:59 »
Има едно ремарке, днес даже точно него го засякох с оригиналните си малки стопчета.  За съжаление всички останали са с видоизменени задни стопове и видоизменени предници. Когато пристигнаха Дювазите много ми харесваха големите "фарове", които имаха, за съжаление след толкова много ПТП вече ги няма.
ПС: Много хубава снимчица.  :P

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #232 on: 03.05.2011, 01:22:24 »
Според мен са много хубави,тихи,най-малко дрънчат,плавно возят.След 503,най-хубавите трамваи.Само дето салона им е все едно медицински кабинет в някоя следкомунистическа болница :rolleyes:.
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #233 on: 03.05.2011, 10:27:46 »
По-добри са от БГ кошниците като изработка и конструкция, но са на същото технологично ниво и имат някои общи недостатъци с БГ кошниците - рязко тръгване и спиране, адски звуци от контактори, липса на нисковолтова система и съответно опасност от токови удари. T4D-M, T6A2(SF), T6B5 и Inekon са много по-добри - тиристорно или транзисторно управление с красив мелодичен напев и плавно тръгване и спиране без присецване, нисковолтова подсистема, нормални талиги с хидравлични гасители на колебанията освен T4D-M.  :) Също разхода на ток е чудовищен и поддръжката е трудна и скъпа - има куп нагарящи контактори изискващи почистване, смазване, регулиране, при тиристорните и транзисторните машини не се изискват подобни трудоемки операции полупроводниковите елементи работят години само с почистване от прах веднъж годишно. Изгорелите елементи/блокове/платки се сменят доста лесно.  :)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #234 on: 03.05.2011, 10:52:20 »
Много интересно е, че всеки ден половината от колите по 22 са точно Дювази, а Т4Д-М си стоят в депото. Даже и на ГТ4 започнаха да им слагат от новите плъзгачи. (4207 и 4208) Да не би Т4Д-М да стоят в резерв на Дювазите?

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #235 on: 03.05.2011, 11:20:00 »
Общо взето ситуацията май е следната:
GT4 - каквото не е нощна/TD4M
GT6 - нощни коли (мисля, че са 6, а има 9-10 такива вагона)
GT8 - ТМ 23
На мен ми е интересно няма ли възможност да скалъпят още един пендел за линия. В момента от 7 излизат 4 и 1 резерва вероятно. Мисля, че 5 коли с 1 резерва и една на ТО е възможно.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #236 on: 18.05.2011, 13:16:08 »
А за какво са четирите педала на пода в кабините на Дювазите?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #237 on: 18.05.2011, 15:13:56 »
От ляво на дясно- Звънец;Пясък;МРС;Дълги-къси светлини (не съм сигурен за последния) Това е подредбата при GT8.
Мисля че при T4 e следната подредба пак от ляво на дясно: Дълги-къси светлини;МРС;Пясък;Звънец.
А при GT6 е същата подредба като при Т4.  :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #238 on: 18.05.2011, 15:19:18 »
От ляво на дясно- Звънец;Пясък;МРС;Дълги-къси светлини (не съм сигурен за последния) Това е подредбата при GT8.
Мисля че при T4 e следната подредба пак от ляво на дясно: Дълги-къси светлини;МРС;Пясък;Звънец.
А при GT6 е същата подредба като при Т4.  :)

Това за педалите ли?!
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #239 on: 18.05.2011, 15:30:25 »
Да, за четирите педала в кабината на Дювазите.