Надявам се парите от спестената нафта да му стигнат за адвокати и обезщетения на водача на 1753, след като следващияпът няма да има тротоар, в който да спре. Случката се развива от центъра на Драгалевци посока Хладилника. След като е пословично известен, че в поне 90% от маршрутите на която и да е автобусна линия в София успява да кара с изключен двигател, днес нямаше изключение. Та, пали нашия двигателя за около две секунди, за да тръгне от спирката, гаси го и започва едно красиво спускане на един бая продължителен и бая стръмен павиран наклон. Естествено, завоят бе взет ч, докато се набира с две ръце на волан, и с двата крака на спирачката. И поради хлъзгавите павета, малко преди разклоа за Симеоново, автобусът поднесе много красиво. Нашият, със докрай навит волан наляво се заби в тротоара отдясно, където успя и да спре. Обърна се, огледа ни с изправена коса, едно "ебаси мамата как лъзна", и продължи, успокоил се, със същия маниер на каране. Двигателят бе запален за последно в Драгалевци, и така до кръстовището със Сребърна. Отделно, че за хръ път виждам минаване на кръгоно кръстовище с изкючен двигател, където и вече миризмата на феродо се усещаше в периметър от 5 метра поне. Мазната чалгия, която целият автобус бе принуден да слуша силно, както и цигареният дим само допълваха идилията в тази обстановка. Смятам, че този апотеоз на пестеливостта, трябва незабавно да бъде с отнето разрешение да управлява превозно средство, по-мощно от пазарска количка...