Ами няма кой да ги свали на земята тия хора. Като са се хванали на хорото на шофьорлъка и ако не им харесва тая работа - си мислят, че някой им е длъжен да се бил съобразявал с тях. Мен като шофьор нито ме интересува как се е събудил тоя човек, спи ли му се, болен ли е, не си харесва работата или нещо друго. Щом е седнал зад волана на тролей/автобус, трябва да си знае, че носи отговорност за действията си и пътниците, които превозва. Точка по въпроса! Напълно подкрепям автоинструктора. Това е все едно на мен клиент да ми се оплаче, че софтуера му не работи, спира работата в производството... и аз да му кажа: "Ми сори, много бързам! Как може да не знаете как се работи с програмата, та сте я счупили?! Сега оправяйте се, нямам време..."
Никой началник не би ме търпял да си върша работата по такъв начин. Ама щото в България, явно наистина е много лесно да се работи на държавна службица/хранилка. Досега само бях чувал, но ето че и примери има. И на всичкия този мързел отгоре и да не им били пречели - как може да карат под контактната мрежа...!?!
Да вземат да идат на частно, ама не им стиска, щото знаят, че там наистина се работи, а не само да се правим на голямата работа и да си клатим краката по цял ден. Хайде със здраве!
Тук, във Варна, е подобно - едни минавания на червено, урбулешки спирания и потегляния от някои индивиди. То и шофьор на камион да си (където не возиш пътници, ами неодушевени предмети - стоки), пак не би следвало да си позволяваш това и онова, какво остава в превоза на пътници. А по-лошото е за дисциплинираните водачи - "колегите" им бухат яко черни точки върху цялата професия и изграждат впечатление у всички нас, останалите, че цялата гилдия са един дол дренки, а със сигурност има и кадърни, които си гледат работата както трябва.