На Благун пришка му излезе на устата да обяснява, че най-тежките и натоварените линии, такива като 11, 83, 94, 280, 213 и т.н. просто при всяка нова доставка са винаги привилегировани да "намажат", тоест всеки път там да се сменят автобусите, защото при тях най-бързо се амортизира подвижният състав....Всички мрънкат, че защо все на едни и същи линии пускат най-новите автобуси, а за другите няма - и на мен не ми харесва, но....ами поради горната причина е така. Така беше и през ония години....като идваха чисто нови Икаруси, първо подменяха, кажи-речи всяка година, пак тези линии, с изключение на 87-а, когато, както виждате от статистиката, са дошли достатъчно много бройки, че да има и за селските рейсове.
Генералното решение е за въпросните линии да се търси друг вариант - заместването им с транспорт, способен да поема повече пътници - метро, трамваи, тролеи, ама кога ще стане, особено за Овча Купел и Студентски град........
Линия 113 няма какво да я мислим, ще бъде закрита след пускането на метрото, както 114 и 384....