Колите за 220 ще дойдат от 9, 75, от други линии с дублиращ маршрут, но не повече от 1 кола от линия, както и ще се оптимизират други линии.
Имаше вариант да стига до Карпузица новата линия, но до там трябва да стигне 60, който обаче е вързан заради зарядните станции за момента. Бяха правени проби да върти автобус пред стадион Славия, впрочем успешни, имаше вариант да стига и до гараж Земляне. Относно минаването по Любляна, за да няма дублаж със 73 - логично е, но задръстването в едната посока при СОП много уплаши взимащите решения.
73 е доста натоварен между Борис 3 и Парадайс и допускам, че след пускане на 220 ще се гледа как се товари 73 и дали да се върне през Житница, но тогава пък ще дублира 83.
Относно номера - 288 беше кръстен така заради общите точки с 88, но при сравнение на 220 и 88, няма особена логика 220 да е 288. Разбира се има е и ПР-ски ефект да кажеш, че правиш изцяло нова линия.
Обсъждаше се и минаването по маршрута на 75 в Слатина и закриване на 75, но от различни места има данни, че 75 се пълни към Орлов мост и не е добре да се закрива, особено след данданията с него през лятото.