За втори път се возя на такъв трамвай-изключително тихи са, с много мека и плавна возия, салона е много комфортен с тези широки меки седалки, вътре е и много топло. Много хубаво са ги проектирали, голям кеф е и как при отварянето на вратите пада едно стъпало, което е облекчение за трудноподвижни хора.
Като казахте за облекчение, представете си и какво удобство е за ватманите с този джойстик, климатик в кабината и силното отопление. Вече няма да има мръзнене, потене в жегите лятото, за който е намазал да кара такъв. Освен това един стрес по-малко, с тези трамваи май никога не можеш без да искаш да затиснеш пътник с вратите.
Според мен трябваше и при Българските да се направи така при модернизацията-такъв тип управление, топлоизолация на целия салон, нов тип отопление и климатизация със система за регулиране на температурата, бутони за отваряне на вратите от пътниците и сензор против затискане. Реално при сеганшата им модернизация освен лъскавия и приятен външен вид, откъм комфорт абсолютно нищо не се е променило. С какво се е подобрил комфорта за пътниците, или условията за работа спрямо преди като бяха оранжеви, виждал съм зимата ватман да кара с дебело зимно яке, а пък лятото вратата на кабината да е отворена към салона и ако навън е 35 градуса сигурно и в кабината е толкова-само дето си на сянка.