Общо взето решение за отбиване на номера. Аз не съм привърженик на автобуси по Рожен, но ако толкова се налага беше по-добре 86 да се върне по Рожен и да се пусне автобус 286 Свобода - Силянов - Ломско - Надлез Надежда - ул. 202, като 309 се върне до Сточна Гара. И най-важното е да се направи автобусна спирка до Пета градска за връзка с метрото. Тези синхронизации в Хаджи Димитър леко ме съмнява, че ще се получават и накрая нито Хаджи Димитър нито Надежда ще са доволни.
идея заради безмисления маршрут на 309 до ТЕЦ-а 86 да се въстанови по стария си маршрут, по разреден, щом 85 ще е разреден в стария си участък, в Хаджи димитър ще си имат вече цели три линии- 85,85,285, а 309 генерира изключително слаб пътникопоток след сточна гара към Темпо. Затова идеята е 309 да поеме направо по Ломско шосе, Христо Силянов до Свобода, северен парк. Така остава и старата и новата връзка с кв. Свобода, а и се осигурява връзка на района около Теца и Темпо с метрото в Надежда. Другата ми идея е 74 да се удължи до Манастирски ливади, а 65 да се закрие, щом 3 и 5 като частни го пратиха на Гео Милев,може и 74 да го удължат за 2, 3 спирки, автобусие са малки, могат да минат от там, може не всички курсове са до там. Трето - тм 3 до Лозенец, тм 8 - до ц.гара. Имам идея ако 285 се окаже неуспешен в новия си участък след 1 март да се разкрие авт. 125 с маршрут Връбница 2 - Златен клас -Ломско шосе - Христо Силянов- Хан Кубрат - Ломско шосе - Рожен - Илиенско шосе - Складове Илиенци - Яйцекооп (някога там е въртял, после въртеше там и една маршрутка). Там има митница, складове, 2 жилищни блока, по оная улица вече няма толкова сергии, не е лошо да се изпробва от 1 март до 31 август 2013 ако сегашния експеримент с 285 се укаже неуспешен, а междувременно ще се подсили 150.